کد مطلب: 

256606

ترجمه متن داخل تصویر در گوشی‌های پیکسل

در بروزرسانی جدید سیستم عامل اندروید تلفن‌‌های پیکسل گوگل، کاربر امکان ترجمه متن داخل عکس‌ها را خواهد داشت.
ترجمه متن داخل تصویر در گوشی‌های پیکسل

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه Google Translate ابزاری کاربردی بوده که از روشی ساده برای ترجمه سریع متن عکس‌ها با استفاده از Google Lens استفاده می‌کند. آخرین تغییرات سیستم در اندروید، این قابلیت را در جلو و مرکز قرار می دهد. کاربران در تلفن‌های Pixel یک مورد اقدام اضافی "Translate" را در منوی pop-up عکس مشاهده می‌کنند ، که به آن‌ها امکان می‌دهد حتی سریعتر به Google Lens بروند.

با انتشار نسخه جدیدی از خدمات شخصی سازی دستگاه این بروزرسانی فعال شده است. این بروزرسانی برای صرفه جویی در وقت عالی است، به ویژه در موارد خارج از مرورگر که Google به طور خودکار پیشنهاد ترجمه آن‌ها را نمی‌دهد.

بدون آن دکمه مستقیم ، باید به Google Photos بروید ، تصویر صفحه‌ای را که گرفته‌اید باز کنید و از مورد Lens در نوار ابزار استفاده کنید، سپس روی "ترجمه متن" ضربه بزنید. با گرفتن عکس از صفحه و ضربه زدن روی دکمه ، همه این‌ها را به نیم ثانیه یا تقریباً کاهش می‌دهد، با این فرض که پردازش تصویر Google متن را به عنوان زبانی تشخیص می‌دهد که چیزی غیر از پیش فرض کاربر است.

پس از ورود به رابط Lens Translate ، کلیه ابزارهای معمول در دسترس کاربر قرار دارد، از جمله گزینه کپی متن اسکن شده، بارگیری زبان فعال برای دسترسی آفلاین یا باز کردن تصویر در برنامه  Google Translate.  دکمه جدید ترجمه در تلفن‌های اخیر Pixel مشاهده شده است، اما تلفن‌های OnePlus یا Lineage OS در اندروید 11 این چنین نیست، بنابراین ممکن است از نظر عرضه در حال حاضر نسبتاً محدود باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-04-24 15:34

افزودن دیدگاه جدید