جایگزین‌شدن سیستم تماس دانش‌بنیان بومی در پروژه ۲۰۲۰ شرکت مخابرات ایران

جایگزین‌شدن سیستم تماس دانش‌بنیان بومی در پروژه ۲۰۲۰ شرکت مخابرات ایران
شرکت دانش بنیان راهکار سرزمین هوشمند، مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با طراحی و پیاده سازی پلتفرم مرکز تماس iWin، توانست این پلتفرم را جایگزین نمونه‌های خارجی در کشور کند که در ادارات و سازمان‌ها از آنها استفاده می‌شود.

به گزارش سیتنا، این سامانه قابلیت مدیریت مرکز ارتباط و نیز انجام خدمات میزبانی و پاسخگویی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته را به صورت تخصصی دارد. “رسیدگی به شکایات و انتقادات”، “ثبت در سامانه تیکتینک و CRM”، “انجام عملیات رزرواسیون”، “ورود و پالایش اطلاعات و داده کاوی”، “امکان صحت‌سنجی اطلاعات”، “امکان ورود و پالایش اطلاعات”، “اجرای کمپین تکمیل و رفع نقص اطلاعات مشتریان”، “پاسخگویی به کلیه پیام‌های متنی اعم از ایمیل و کامنت برخی از ویژگی‌های این پلتفرم به شمار می‌رود.

گفتنی است؛ این محصول بومی در پروژه ۲۰۲۰ شرکت مخابرات ایران جایگزین نمونه خارجی شده است.

سامانه غیرحضوری #۲۰۲۰* سامانه‌ای برای دریافت اطلاعات در خصوص کلیه خدمات غیرحضوری تلفن ثابت و همگانی، پیگیری امر مربوط به اینترنت ADSL مخابرات، پرداخت آنلاین قبض تلفن ثابت در صورت قطع بودن، اعلام شماره موبایل جهت ارسال پیامک صورتحساب و شرکت در جشنواره‌های شرکت مخابرات ایران است.

شرکت دانش بنیان راهکار سرزمین هوشمند با اتخاذ رویکرد “iWin” و برپایه این شعار توانسته است است بر اساس نیاز به توسعه ارتباطات فراگیر، “مرکز تماس ” را پیاده سازی کند.

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/256454/جایگزین‌شدن-سیستم-تماس-دانش‌بنیان-بومی-در-پروژه-۲۰۲۰-شرکت-مخابرات-ایران