کد مطلب: 

256398

رونمایی مایکروسافت از لپ‌تاپ سرفیس۴

مایکروسافت از لپ‌تاپ جدید ویندوز ۱۰ خود رونمایی کرد؛ لپ‌تاپ سرفیس۴ (Surface Laptop 4) که تغییرات بین سرفیس۳ و جانشین آن یعنی سرفیس۴، بازدهی آن را تا ۷۰ درصد افزایش داده است.
رونمایی مایکروسافت از لپ‌تاپ سرفیس۴

به گزارش سیتنا، از زمانی که لپ تاپ سرفیس۳ به بازار آمد، کمی بیش از یک سال گذشته است و به نظر می‌رسد اینک، برخی چیزها بین سرفیس۳ و جانشین آن یعنی سرفیس۴، اندکی تغییر کرده باشد. این لپ تاپ با یک صفحه نمایش لمسی ۱۳.۵ اینچی -با آلکانتارا، مشکی مات یا روکش و محفظه ماسه سنگی- یا صفحه لمسی ۱۵ اینچی که فقط به صورت پلاتین و فلز سیاه مات در دسترس است، عرضه می‌شود. یک محل اتصال برای یواس‌بی سی (USB-C)، یکی برای یواس‌بی اِی (USB-A)، یک رابط هدفون و همچنین محل اتصال برای شارژ، از ویژگی‌های محصولات سرفیس این شرکت هستند.

مایکروسافت، در داخل این لپ تاپ تغییراتی ایجاد کرده است؛ این شرکت می‌گوید که این تغییرات، بازدهی آن را تا ۷۰ درصد افزایش داده و یکی از این دو تراشه را به عنوان پردازنده بر آن سوار کرده است: یا تراشه نسل یازدهم اینتل یا پردازنده خانواده رایزن ۴۰۰۰ ای‌ام‌دی. این تصمیم، در پی انتخاب اپل برای عبور از پردازنده‌های اینتل به تراشه ام۱ است که در مجموع مورد استقبال مشتریانش قرار گرفته است و این امکان وجود دارد که در محصولات آینده، با تراشه ام۲ جایگزین شود.

مایکروسافت از تراشه‌های رایج مخصوص به خود بر مبنای اِی‌آراِم بهره‌مند است که در تبلت «سرفیس پرو ایکس» به کار گرفته شد؛ اما ظاهرا تصمیم بر آن است که این تراشه‌ها در حال حاضر به این سری محصولات اضافه نشود.

از دیگر مشخصات محصول جدید مایکروسافت، می‌توان به حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، رَم هشت گیگابایتی، سازوکار تشخیص چهره با دوربین جلو برای باز کردن قفل و بلوتوث پنج، اشاره کرد و همچنین یک باتری که ادعا می‌شود با داشتن قابلیت شارژ سریع، می‌تواند تا ۱۹ ساعت کار کند؛ هرچند متاسفانه شارژ آن همچنان از طریق پورت اختصاصی اتصال سرفیس مایکروسافت انجام می‌شود. نسخه کوچکتر از قیمت ۹۹۹ پوند آغاز می‌شود در حالی‌که نسخه دوقلوی بزرگ‌تر آن یک هزار و ۲۹۹ پوند قیمت دارد.

فروش این محصول از روز ۲۷ آوریل آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-04-17 17:50

افزودن دیدگاه جدید