باور هموطنان به خدمت رسانی پست بانک جهت آبادانی روستاها باید افزایش یابد

باور هموطنان به خدمت رسانی پست بانک جهت آبادانی روستاها باید افزایش یابد

با اطلاع رسانی مناسب، تلاش های صادقانه و برگزاری نمایشگاه ها ضمن معرفی پست بانک و خدمات آن باید باورپذیری به خدمات خرده بانکداری و ارائه تسهیلات خرد به منظور آبادانی و توسعه روستاها و مناطق محروم را در میان مردم بالا ببریم.

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، مهندس فراهانی قائم مقام و عضو هیات مدیره بانک در بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی بانک و بیمه و با حضور در غرفه پست بانک ضمن بیان این مطلب گفت: معرفی و اطلاع رسانی درست و صحیح فعالیت های پست بانک به مردم و توجه به علائق و نیازهای به روز آنان موجب می شود تا با سرمایه گذاری مشتریان در بانک مواجه شویم که این نقطه مثبتی برای مجموعه به حساب می آید.

وی افزود: پست بانک، بانکی است که تلاش می کند با ارائه خدمات نوین، آسان و برطرف کردن تمام پیچیدگی ها و موانع، خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مردم داشته باشد و به دنبال هدفی غیر از خدمتگزاری نیست.

قائم مقام پست بانک تصریح کرد: همه کارها بایستی بر اساس کار کارشناسی، توجه به قوانین و مقررات پاک و سالم و با در نظر گرفتن صلاح بانک در جهت خدمت رسانی به هموطنان باشد و صداقت در همه باید نهادینه شود.

مهندس فراهانی ضمن اشاره به افزایش انگیزش کارکنان و عملکرد مثبت آنان اظهار داشت: با توجه به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی درخصوص پست بانک، قانون ملاک عمل ما می باشد نه یک قدم جلوتر و نه یک قدم عقب تر و همچنان با نیت خیرخواهانه و خداپسندانه به تکلیف خدمت رسانی خود عمل می کنیم تا ثبات کامل ایجاد شود و قطعاً کار با توکل به خدا و برای خدا باشد نتیجه بخش خواهد بود.

وی در پایان عنوان کرد: با برنامه ریزی، همدلی و هماهنگی توام با خدمت و عملیاتی کردن برنامه های مناسب رفاهی، آموزشی و انگیزشی برای کارکنان، مطمئناً نیازهای منطقی آنان نیز محقق می شود و اگر گره ای وجود داشته باشد با تلاش خود برای رفع این گره ها و نیازهای معقول کارکنان اقدام خواهد شد.

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/2475/باور-هموطنان-به-خدمت-رسانی-پست-بانک-جهت-آبادانی-روستاها-باید-افزایش-یابد