فرصت دو هفته‌ای وزیر ارتباطات به شرکت مخابرات برای ارتقاء سرویس‌های پشتیبانی +فایل صوتی تماس وزیر

فرصت دو هفته‌ای وزیر ارتباطات به شرکت مخابرات برای ارتقاء سرویس‌های پشتیبانی
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: امروز با پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویس ‌دهنده دیگر تماس گرفتم. کیفیت پاسخ‌گویی اصلا خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم. این نوع خدمت و معطل‌کردن زیاد پشت خط شایسته مردم نیست.

به گزارش سیتنا، وزیر ارتباطات در رشته توئیت‌هایی، نوشت:

امروز با پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویس ‌دهنده دیگر تماس گرفتم. کیفیت پاسخ‌گویی اصلا خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم. این نوع خدمت و معطل‌کردن زیاد پشت خط شایسته مردم نیست. دو هفته، فقط دو هفته سازمان تنظیم مقررات و سرویس دهندگان فرصت دارند این وضع را اصلاح کنند، در پایان اگر تغییرات ملموسی مشاهده نشود شخصا به این موضوع بدون هیچ مماشاتی ورود می‌کنم و می‌دانند آن موقع چه می‌شود! نمونه آن‌را درباره‌ی ستاره‌مربع‌ها و کم‌فروشی دیده‌اند که در زمینه ⁧#حق‌الناس⁩ هیچ تعارف و خط قرمزی ندارم.

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/229687/فرصت-دو-هفته‌ای-وزیر-ارتباطات-به-شرکت-مخابرات-برای-ارتقاء-سرویس‌های-پشتیبانی-فایل-صوتی