با الزام رگولاتوری، خط تلفن ثابت مشترکان مخابرات ایران پس از یک‌ ماه دایر می‌شود

با الزام رگولاتوری، خط تلفن ثابت مشترکان مخابرات ایران پس از یک‌ ماه دایر می‌شود
مدیرکل نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری، اعلام کرد: شرکت مخابرات ایران باید حداکثر یکماه پس از تاریخ درخواست متقاضی خط تلفن ثابت در نواحی شهری، سرویس مشترک را دایر کرده و به وی تحویل دهد.

به گزارش سیتنا، وحید مختاری، افزود: با توجه به الزامات پروانه‌ای پیش‌بینی شده برای شرکت مخابرات ایران و در راستای تحقق دولت الکترونیک و تسهیل در دسترسی متقاضیان به سرویس تلفن ثابت، سامانه ثبت‌نام اینترنتی تلفن ثابت شرکت مخابرات در سال گذشته راه‌اندازی شده است و در حال حاضر متقاضیان می‌توانند به صورت الکترونیکی برای تلفن ثابت ثبت‌نام کنند.

وی، تصریح کرد: علاوه بر سامانه ثبت‌نام اینترنتی متقاضیان خط تلفن ثابت در سطح کشور می‌توانند با مراجعه به دفاتر امور مشترکین و دفاتر پیشخوان دولت برای ثبت‌نام سرویس تلفن ثابت و دریافت کد رهگیری اقدام کنند و با استفاده از کد رهگیری وضعیت دایری خط تلفن درخواستی خود را پیگیری کنند.

مختاری، تاکید کرد: در صورتی که عوامل فروش شرکت مخابرات ایران درخواست حضوری متقاضی را برای ثبت سرویس تلفن ثابت نپذیرند متقاضی می‌تواند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.195.cra.ir و یا تماس با سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات 195، شکایت خود را ثبت کند.

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/226185/با-الزام-رگولاتوری،-خط-تلفن-ثابت-مشترکان-مخابرات-ایران-پس-از-یک‌-ماه-دایر-می‌شود