وزیر ارتباطات در بازدید سرزده از مرکز مخابرات شهید بهشتی تهران، تاکید کرد:

لزوم افزایش کیفیت سرویس دهی و تامین رضایت مشتریان شرکت مخابرات ایران

لزوم افزایش کیفیت سرویس دهی و تامین رضایت مشتریان شرکت مخابرات ایران
مهندس محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عصر یکشنبه ۲۱ مردادماه از بخش های مختلف مرکز مخابرات شهید بهشتی در منطقه هشت مخابراتی تهران بازدید کرد.

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، وزیر ارتباطات در این بازدید از بخش های مختلف این مرکز از جمله مرکز مدیریت عملیات شبکه و امور مشترکین این مرکز بازدید به عمل آورد.

تاکید مهندس جهرمی در دیدار با کارکنان رسمی و غیررسمی این مرکز، تمرکز بر حمایت از شان و کرامت کارکنان و همچنین لزوم افزایش کیفیت سرویس دهی و تامین رضایت تمامی مشتریان شرکت مخابرات ایران بود.

وزیر ارتباطات ، همچنین با تاکید بر اهمیت امر پاسخگویی و جلب رضایت مشتریان به خصوص در مراکز امور مشترکین شرکت مخابرات ایران، افزود: تعامل دوسویه با مشتریان و پاسخگویی صریح و شفاف، به همراه برخورد مناسب و شایسته با مراجعه کنندگان از پایه های اساسی مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان در حوزه بسیار مهم ICT و مخابرات است.

همچنین کارکنان بخش های مختلف مرکز مخابرات شهید بهشتی در این دیدار صمیمانه، دیدگاه ها و خواسته های خود را در خصوص مسائل شغلی و صنفی مطرح کرده و از توجه ویژه وزیر محترم ارتباطات به مسائل و مشکلات مربوط به کارکنان شرکت مخابرات ایران، تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/216889/لزوم-افزایش-کیفیت-سرویس-دهی-و-تامین-رضایت-مشتریان-شرکت-مخابرات-ایران