مهندس بیدخام یه سیتنا گفت: تکمیل بانک اطلاعات مشتریان تلفن ثابت با توجه به لزوم به روز رسانی اطلاعات شهروندان و در شرایط خاص همانند تغییر اطلاعات متقاضی انجام می شود که در ارائه خدمات بعدی و یکپارچه سازی اطلاعات به منظور مشتری مداری موثر است.
سخنگوی مخابرات خاطرنشان کرد: این امر به منظور تسهیل امکان ارائه خدمات بعدی به مشتریان انجام می شود و با توجه به تغییر شماره تلفن همراه برخی از مشتریان و مواردی از این دست، لازم و به نفع خود مشتریان است.
وی با بیان اینکه اطلاع رسانی خدمات از درگاه های مختلف از جمله تماس تلفنی، پیامک ، مراجعه به وب سایت و مراکز امور مشتریان و بدون هیچ هزینه ای انجام می شود، افزود: رویکرد کلی شرکت مخابرات ایران و نهادهای فعال در حوزه ICT، حرکت به سمت ارائه تمام خدمات به صورت غیر حضوری، با حداقل هزینه و در کمترین زمان ممکن است.
انتهای پیام