به گزارش سیتنا، کارگاه های با فعالیت تحقیق و توسعه با ٩٩درصد ، کارگاه های خدمات مالی ٩٨ درصد، کارگاه های تولید فیلم سینمایی، ویدیویی و برنامه های تلویریونی با ٩٧ درصد، کارگاه های اقامتی با ٨٢ درصد و کارگاه های تبلیغاتی و بازار پژوهی با ٨٠ درصد جزو کارگاه هایی با بیشترین استفاده از اینترنت هستند.
در همین حال، کارگاه های با فعالیت فروش و تعمیر وسایل نقلیه موتوری با ١٢ درصد، خرده فروشی با ١٧ درصد، عمده فروشی با ٢٠درصد، تعمیر کالاهای خانگی ٣١ درصد و فعالیت های ورزشی و تفریحی با ٣٣ درصد کمترین استفاده را از اینترنت دارا هستند.
انتهای پیام