تلاش شرکت آمازون برای ورود به بازار جنوب شرق آسیا

تلاش شرکت آمازون برای ورود به بازار جنوب شرق آسیا
شرکت آمازون سرویس تحویل کالای فوق سریع خود موسوم به پرایم ناو (PRIME NOW) را در سنگاپور افتتاح کرد.

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، از این به بعد، جمعیت ۵ میلیونی سنگاپور می توانند اجناس مختلف از شیر بچه گرفته تا مواد غذایی و لوازم خانگی را از طریق سایت یا اپلیکیشن موبایل آمازون خریداری کنند و دو ساعت بعد آنها را در منزل تحویل بگیرند.

این اولین نفوذ این فروشگاه کالای اینترنتی به جنوب شرق آسیاست. جایی که بازار رقابت داغ است و آمازون باید با رقیبی مثل شرکت چینی علی‌بابا دست و پنجه نرم کند.

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/202250/تلاش-شرکت-آمازون-برای-ورود-به-بازار-جنوب-شرق-آسیا