به گزارش سیتنا، مهندس مظفر پوررنجبر، افزود: به یک مغز متفکر سازمانی نیاز داریم که در حال حاضر در شرکت مخابرات ایران ایجاد شده است؛ این مغز متفکر باید بتواند در حوزههای مختلف، برنامه تدوین کرده و آن را هدایت کند.
وی گفت: یک طرح تجاری و یک طرح عملیاتی باید بهسرعت طراحی شود که اکنون با حضور دکتر سرائیان در حال انجام است.
پوررنجبر اضافه کرد: کیفیت، بحث دیگری ست که نیاز به زیرساخت، روحیه و سازمان باکیفیت دارد. بدون زیرساخت باکیفیت، محصول باکیفیت و فرایند باکیفیت وجود نخواهد داشت.
وی افزود: همه این موارد در استراتژی برنامه پیشین تحول مخابرات دیده شده بود، اما عمل به این استراتژی یک باور میخواست که قبلا تا این حد در میان سهامداران و مدیران مخابرات ایران وجود نداشت.
مدیرعامل اسبق شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: باید ذهن تمامی سهامداران، ذینفعان و مدیران مجموعه مخابرات ایران کاملا مشتریگرا شود.
مهندس پوررنجبر که در گفتوگو با ماهنامه ارتباطات سخن میگفت، تاکید کرد: تفکر، زمانی مشتریگرا میشود که اگر سرویس و خدمتی به مردم ارائه میکنیم، خودمان نیز به آن متعهد باشیم.
عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در مورد ادغام شرکتهای استانی گفت: در این برنامه، شرکت به کارکنان و لایههای زحمتکش و اجرایی خود یکقدم نزدیکتر میشود.
وی افزود: با ادغام شرکتهای مخابرات استانی، آنها با مدیریت و ادبیات مدیریت بهراحتی میتوانند ارتباط برقرار کنند و فاصله ها و حاشیه ها از میان برداشته میشود.
انتهای پیام