به گزارش سیتنا، دکترسرائیان در نشست کاری با حضور مدیران ارشد شرکت مخابرات استان تهران، بر ارتقای جایگاه کلان مجموعه بزرگ شرکت مخابرات ایران در عرصه صنعت مخابرات و ارتباطات کشور تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه مزیت های رقابتی و مشتری پسند امروزه در حال تغییر است، افزود: باید برای حفظ شرکت و ایجاد بسترهای درآمدزای پایدار در سیاست های بازاریابی خود ، نگرش خود را با «رفتن بسوی مشتری» تغییر دهیم.
ایجاد پایگاه داده اطلاعات از تمامی مشتریان تجاری و خاص، برنامه ریزی برای ایجاد ساختار و بستر فنی نوین و استفاده از ظرفیت های گسترده شبکه عظیم مخابراتی در راستای ارایه سرویس های با کیفیت مبتنی بر تغییر و تحولات بروز این عرصه از جمله نکاتی بود که دکتر سراییان در سخنان خود به آن اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه دوران آزمون و خطا گذشته است خاطر نشان ساخت: به هیچ عنوان فرصتی برای خطا و جبران آن نداریم چرا که با گذر شرکت از دولتی به خصوصی ، منابع انسانی و مالی دچار تغییر شده و ما امروز با کمبود منابع روبرو هستیم. بنابراین قبل از استفاده از آن باید برنامه داشته و از منابع خود در راستای بهره وری با رویکرد «سوداوری حداکثری از منابع حداقلی» استفاده کنیم که این همان رویکرد و نگاه راهبردی است که از آن به استفاده هوشمند از منابع تعبیر می شود.
دکتر سرائیان با بیان اینکه در شرایط خاص امروز شرکت باید تمامی کارشناسان و مدیران خانواده بزرگ مخابرات ایران به ویژه مدیران شرکت مخابرات استان تهران باید گوش شنوا باشند خاطرنشان کرد: با نگاه به آینده خود را برای ارایه خدمات نوین به مشتریان خود به ویژه اپراتورهای ارایه دهنده خدمات ارتباطی و مخابرات و فناوری اطلاعات آماده کنیم.
وی استفاده از ایده و نظر مشتریان برای ارایه محصولات و خدمات مشتری پسند به ویژه مشتریان خاص را امری الزام آور و حیاتی برای حیات شرکت بر شمرد و گفت: این نگاه و تغییر نگرش از مشترک مداری در نگاه سنتی به مشتری مداری در رویکردی نوین، در فکر و اندیشه شما مدیران و کارشناسان شرکت که فرماندهان خانواده بزرگ مخابرات ایران هستید باید آغاز شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به ظرفیت های بالای فنی، تخصصی و مشتریان شرکت مخابرات استان تهران تاکید کرد: مخابرات تهران الگوی عملیاتی و ساختاری برای سایر شرکت های استانی است چرا که با داشتن 40 درصد از ترافیک خدمات به مشتریان درکل کشور از ظرفیت بالایی برای در آمدزایی پایداری برخوردار بوده و است .
وی افزود: لازم است با گذر از نگاه ارزشی به دانش و دانایی به سوی خلق ارزش در نوع آوری و خلاقیت حرکت کرد و این ظرفیت را حفظ و ارتقا دهیم که لازمه آن عملکرد هماهنگ میان مدیران مخابرات استان تهران در راستای اهداف شرکت مخابرات ایران است چرا که نوآوری منشا کسب و کار و ایجاد ثروت در عرصه صنعت «فاوا» می شود.
انتهای پیام