به گزارش سیتنا، مهندس بیدخام، اظهار داشت: شرکت مخابرات استان تهران در راستای ایفای نقش خود در توسعه مسئولیتهای اجتماعی و همراستا با سیاستهای شرکت مخابرات ایران خود را ملزم به رعایت استانداردهای ایزو 26000 میداند.
وی توسعه مسئولیتهای اجتماعی را از اولویتهای شرکت مخابرات استان تهران دانست و اظهار داشت: دامنه کاربرد و اهداف توسعه مسئولیت های اجتماعی شرکت، بر اساس ایزو 26000 و مطابق با استانداردهای روز دنیا بومیسازی شده است.
مهندس بیدخام در خصوص حوزههای فعالیت شرکت مخابرات استان تهران در توسعه مسئولیتهای اجتماعی گفت: حوزههای رهبری و فرایندهای درونسازمانی ، بازار و صنعت، کارکنان، محیط زیست، جامعه و کشور، اقتصادی و نهادهای حاکمیتی از جمله حوزه های مورد توجه این شرکت هستند.
وی همچنین از تدوین دستورالعمل، راهنما و ماتریس جاری سازی مسئولیت اجتماعی در شرکت خبر داد و افزود: تمامی فعالیتهای شرکت بر اساس این دستورالعمل انجام و مستندسازی میشود.
مهندس بیدخام بر ضرورت تقویت همکاری های بین واحدی در خصوص ارائه مستندات مربوط به مسئولیت اجتماعی به این کمیته تاکید کرد و افزود: صورت جلسههای دفتر با موضوع توسعه مسئولیتهای اجتماعی به همراه پیشنهادات مربوطه، برای تعیین اولویت ها و برنامه های اصلی سالیانه به دفتر مدیرعامل ارسال میشود .
مدیرکل دفتر روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به این که مسئولیت اجتماعی شرکتها از موضوعات " اخلاق کسب و کار " است و به نقش شرکتها در حوزه اجتماع میپردازد؛ اظهار داشت: مسئولیت اجتماعی شرکتی، مجموعه وظایف و تعهداتی است که شرکتها باید در جهت حفظ، مراقبت و کمک به جامعهای که در آن فعالیت میکنند، انجام دهند.
وی افزود: مسئولیت اجتماعی شرکتها پیوند مستحکمی با مسئولیت شرکت در برابر جامعه، انسانها و محیطی دارد که شرکت در آن فعالیت میکند و به عبارتی مسئولیت اجتماعی شرکتها، فعالیتهایی هستند که پیش برندهی سود و منفعت اجتماعی بوده و فراتر از منافع سازمان است.
مهندس بیدخام همچنین با تاکید بر تاثیر پیشنهادات کارکنان در تدوین برنامه جامع و کامل گفت: فراخوان پیشنهادات کارکنان نیز تهیه شده که از طریق درگاه های مختلف به همکاران اطلاع رسانی خواهد شد و بیشک، از مشارکت فعال همکاران در ارائه پیشنهادات تقدیر خواهد شد.
وی با تاکید بر بهرهگیری از خرد جمعی برای ترسیم نقشه راه مناسب، خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات استان تهران، به منظور ارتقاء سطح مشارکت کارکنان محترم و ایجاد بستر تعاملی جهت بهرهگیری از نظرات و پیشنهادات موثر کارکنان، فضایی را جهت دریافت پیشنهادهای همکاران در حوزهی مسئولیتهای اجتماعی شرکتی فراهم آورده است.
انتهای پیام