به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر رسول سرائیان که در جمع مدیران شرکت مخابرات استان آذربایجان غربی سخن می گفت، با اشاره به اولویت ها و استراتژی شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت: اولویت های کاری این شرکت در قالب سه برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مشخص شده و باید بتوانیم با یک برنامه مدون و تعریف شده اولویت ها را حفظ و عملیاتی کنیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر حفظ اعتماد و برند به عنوان دو اولویت مهم در شرکت مخابرات، اظهار داشت: مشتریان خانگی و مشتریان تجاری دو آیتم مهم و اساسی مخابرات کشور هستند که باید با ارائه یک سرویس با کیفیت، اعتماد و برند شرکت مخابرات را حفظ و بتوانیم در این دو حوزه سرآمد باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروزه با وجود رقبا در بازار، گستردگی بیشتری ایجاد شده و باید هوشمندانه روی بازار تسلط داشته باشیم، گفت: در فضای کسب و کار جدید در بازار، حفظ مشتری و مشتری مداری مهم است. دیگر زمان آن نیست که بنشینیم و مشتریان به حوزه کاری ما مراجعه نمایند و درخواست سرویس کنند؛ بلکه ما باید دنبال مشتری باشیم و مشتریان امروزی با علم و آگاهی، سرویس انتخاب می نمایند.
دکتر سرائیان با تاکید بر ضرورت ایجاد تحول اساسی در حوزه مخابرات و در فضای کسب و کار گفت: باید با ارائه سرویس های جدید و همچنین تکنولوژی و فناوری های نو بتوانیم شرکت مخابرات را به بهترین وضعیت ممکن در ارائه خدمات و سرویس برسانیم.
انتهای پیام