تیزر تلویزیونی "خود بانک" بانک شهر برگزیده رسانه مانیتورینگ تبلیغات کشور

تیزر تلویزیونی "خود بانک" بانک شهر برگزیده رسانه مانیتورینگ تبلیغات کشور
تبلیغ بانک شهر با عنوان "خودبانک" به عنوان تبلیغ برتر از نگاه رسانه مانیتورینگ تبلیغاتی کشور در آبان‌ماه معرفی شد.

به گزارش سیتنا، پایگاه نمایش آنلاین آگهی‌های تلویزیونی ایران به عنوان رسانه مانیتورینگ تبلیغاتی کشور، تیزر تلویزیونی این بانک را با موضوع "خودبانک"، در ردیف چهار تیزر تلویزیونی برتر در آبان‌ماه معرفی کرد. 

بر این اساس، تناسب آگهی با مخاطب، تناسب آگهی با رسانه و تناسب آن نسبت به موضوع، از ویژگی‌های داوری در این بخش بوده است.

همچنین آگهی‌ها از نظر جذابیت بصری و شنیداری، تعلیق و کشش قصه و داستان و در نهایت اینکه آیا این آگهی، پیام خود را توانسته است به وضوح به بیننده منتقل کند یا خیر، مورد بررسی و امتیازدهی قرار گرفته که در مجموع، تیزر بانک شهر با معرفی خودبانک این بانک، برگزیده شد.

بر این اساس، در این تیزر، به معرفی دستگاه خودبانک(VTM) به عنوان شعبه 24ساعته بانک شهر پرداخته می‌شود.

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/184127/تیزر-تلویزیونی-خود-بانک-بانک-شهر-برگزیده-رسانه-مانیتورینگ-تبلیغات-کشور