سامانه پشتیبانی جدید مبین‌نت راه‌اندازی شد

سامانه پشتیبانی جدید مبین‌نت راه‌اندازی شد
شرکت ارتباطات مبین‌نت، سامانه جدید پشتیبانی و فروش شبانه‌روزی خود را با سرشماره 1575 راه‌اندازی کرد.

به گزارش سیتنا، روابط عمومی مبین نت اعلام کرد: شرکت ارتباطات مبین‌نت اپراتور برتر سال 93 به انتخاب وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سامانه جدید پشتیبانی و فروش شبانه‌روزی خود را با سرشماره 1575 راه‌اندازی کرد.

کارشناسان پشتیبانی و فروش مبین‌نت از این پس علاوه بر سامانه 096790 با شماره 1575 نیز مانند گذشته به‌صورت شبانه‌روزی و 24 ساعته به‌منظور حل مشکلات احتمالی مشترکین وایمکس و همچنین علاقه‌مندان به خرید این محصول روی خط هستند.

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/183688/سامانه-پشتیبانی-جدید-مبین‌نت-راه‌اندازی-شد