به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری رویترز از واشنگتن، برنامه دانشگاه جورج واشنگتن در مورد افراط گرایی در این بررسی اعلام می کند تعداد آمریکایی هایی که به گونه منفعلانه تبلیغات داعش را «مصرف» می کنند به چند هزار نفر می رسد.
بر اساس این بررسی شبکه اجتماعی توئیتر «پلت فرم ترجیحی» است که از سوی هواداران آمریکایی گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش استفاده می شود. اما هواداران و حامیان داعش در آمریکا از دیگر رسانه ها و شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، گوگل پلاس و تامبلر و دیگر شبکه های پیام رسان نظیر کیک ، تلگرام و دارک وب نیز بهره می برند.
انتهای پیام