به گزارش سیتنا، همواره یکی از دغدغههای مرتبط با استفاده از تلفن در سازمانها، هزینه زیاد تماسها و عدم امکان مدیریت تماس کارکنان می باشد. رایتل به این دسته از مشتریان، استفاده از شبکه تلفن سازمانی همراه را پیشنهاد کرده است.
سرویس شبکه تلفن سازمانی همراه، با ایجاد شبکه ای مجازی از کاربران رایتل، برقراری ارتباط کاربران را در قالب تماس صوتی و تصویری با استفاده از شمارههای کوتاه، امکان پذیر میسازد.
همچنین در این سرویس تمامی تماسهای درون شبکه و برخی از تماسهای برون شبکه بر اساس نوع طرح انتخاب شده، مشمول تخفیف می شوند.
یکی دیگر از قابلیتهای این سرویس امکان اعمال محدودیت و در نتیجه مدیریت بهتر تماسهای ورودی و خروجی است.
قابلیتها:
امکان استفاده از تخفیفهای متفاوت در تماسها
اعمال محدودیت بر روی تماسهای ورودی و خروجی
اعمال سیاستهای خاص پرداخت هزینه تماس
حالت پیش فرض برای این محصول، کسر هزینه تماسهای درون شبکه از حساب سازمانی و برون شبکه از حساب شخصی کاربر است. بدین ترتیب تفکیک تماسهای سازمانی و غیر سازمانی و پرداخت هزینه تماس مناسب آن ها بر اساس سیاست سازمان میسر می شود.
امکان شماره گیری سریع با اختصاص شماره کوتاه
امکان استفاده از شمارههای کوتاه 2 تا 6 رقمی بنابر درخواست سازمان برای تماسهای صوتی و تصویری درون شبکه وجود خواهد داشت. همچنین تماس با شمارههای عادی نیز امکانپذیر می باشد. بهعنوان نمونه، کاربری که دارای شماره عادی 09202222100 می تواند دارای شماره کوتاه 100 بوده و امکان برقراری تماس درون شبکه MVPN با این مشترک از طریق هر دو شماره وجود خواهد داشت.
مدیریت سرویس
مدیریت سرویس از طریق IVR به دو زبان فارسی و انگلیسی در دو سطح نماینده سازمان و کاربر امکان پذیر است.
مزایا:
✔ جهت اشتراک سرویس می توانید با بخش فروش تجاری رایتل از طریق پست الکترونیک B2Bsales@rightel.ir تماس برقرار کنید و یا فرم ثبت سفارش سرویس را از اینجا تکمیل نمایید.
انتهای پیام