به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، نماینده مردم تهران، ری شمیرانات و اسلام شهر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم، گفت: رسیدگی به نیازهای درمانی و سلامت بیمه شدگان باید جزواولویت های سازمان تأمین اجتماعی باشد.
حسین طلا افزود: نحوه خدمت رسانی تأمین اجتماعی به بیمه شدگان این سازمان مطلوب بوده و توانسته رضایت مردم را کسب کند.
در ادامه مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران گفت: بازسازی و بهسازی فضای درمانگاه، افزایش رضایتمندی مراجعین و کارکنان در کلیه واحدها، آموزش و توسعه منابع انسانی، آموزش به بیمار و استقرار سیستم مدیریت کیفیت از جمله اقدامات انجام شده در این مرکز درمانی در سال گذشته بوده است.
دکتر محمد تقی خسروانی مقدم افزود: بازسازی و بهسازی فضای اتاق عمل ، نصب و راه اندازی سیستم مجهز به فیلتر هپا و ایجاد فشار هوای استاندارد، نصب و راه اندازی سیستم سانترال گازهای طبی و اصلاح اخطار UPS را شامل می شود.
وی با بیان اینکه بروشور آموزشی برای استفاده از سیستم نوبت دهی تلفنی در اختیار بیماران قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: نوبت دهی تلفنی و اینترنتی به بیمه شدگان می تواند از مراجعه آنان برای دریافت نوبت جلوگیری کند و باعث افزایش رضایت و آسودگی بیماران شود.
انتهای پیام