به گزارش سیتنا، دکتر حسین محمدپورزرندی در ادامه برگزاری جلسات هفتگی ارتباط مستقیم تلفنی مدیران بانک شهر با مشتریان، این هفته از طریق ارتباط مستقیم تلفنی با شماره8655 ، روز سه شنبه 22 اردیبهشت و همزمان با سالگرد تاسیس سامانه نظارت و ارتباطات مردمی این بانک ، از ساعت 14 تا 16 در محل ساختمان جدید این سامانه پاسخگوی سئوالات مشتریان و شهروندان این بانک خواهد بود .
بر این اساس، سامانه نظارت و ارتباطات مردمی (8655) ، با هدف تحقق شعار محوری" بانک شهر، بانک پاسخگو" با ماموریت تضمین سلامت سازمانی از طریق توسعه ارتباطات محیطی و ترویج فرهنگ مسئولیتپذیری و پاسخگویی ،22 اردیبهشت ماه سال93راهاندازی شد.
گفتنی است، سامانه نظارت و ارتباطات مردمی (8655) که پیش از این در ساختمان بیهقی مستقر بود، به محل ساختمان یادگار امام منتقل شده است.
انتهای پیام