مشترکین رایتل میتوانند در صورت مفقودی، سرقت، معیوب بودن و یا ارتقاء سیمکارت، نسبت به تعویض قطعه فیزیکی سیمکارت خود اقدام نمایند.
به گزارش سیتنا، جهت تعویض سیمکارت، میتوانید به تمامی فروشگاههای رایتل و همچنین برخی نمایندگان فروش و خدمات که آدرس آنها در وب سایت رایتل مشخص شدهاست، مراجعه نمایید.
مدارک و شرایط لازم جهت تعویض سیمکارت
* تعویض سیمکارتهای حقوقی تنها در فروشگاههای رایتل انجام میپذیرد.
1. درصورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن سیمکارت، مشترک میتواند به منظور جلوگیری از سوءاستفادههای احتمالی از طریق ارتباط با مرکز تماس رایتل نسبت به انسداد سیمکارت خود اقدام نماید و سپس جهت اخذ سیمکارت جدید به فروشگاههای رایتل و نمایندگان فروش و خدمات مراجعه نماید.
2. فعالسازی سیمکارت جدید، حداکثر ظرف مدت 2 روز کاری انجام خواهد شد.
3. سیمکارت تعویض شده درصورتیکه به دلیل بدهی به صورت یک طرفه یا دوطرفه مسدود شده باشد، پس از پرداخت بدهی و انجام تسویه حساب، فعال میشود.
انتهای پیام