دریافت جایزه‌ی ملی تعالی توسط شاتل با 320 هزار کاربر اینترنت پرسرعت

دریافت جایزه‌ی ملی تعالی توسط شاتل با 320 هزار کاربر اینترنت پرسرعت

سیتنا - یک­شنبه 7 اسفندماه، همانند هر سال، مراسمی برای اهدای جایز‌ه ملی بهره­وری به سازمان‌های شرکت­کننده برگزار شد. این جشنواره هر سال برای انجام ارزیابی و اعطای جایزه ملی بهره­وری در ایران توسط موسسه مطالعات و بهره­وری منابع انسانی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار می­شود.

 

که در راستای این جشنواره ، جایزه ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی از سوی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برای نخستین بار به شرکت " آریا رسانه تدبیر شاتل" به عنوان تنها شرکت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اعطا شد.

 

در سال جاری، شرکت شاتل نیز  همانند سایر سازمان‌های برتر ایرانی، دستاوردهای خود را در استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی، در چارچوب مدل تعالی سازمانی به اجرا گذاشته بود و توانست در اولین سال حضور خود، جایزه تعالی را در قالب "تقدیرنامه دو ستاره" را برای بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات کسب کند.

 

در این مراسم، تندیس جایزه و لوح تقدیر دو ستاره (EFQM) توسط وزیر صنعت و معدن و تجارت به مدیرعامل شرکت شاتل اعطا شد.

 

مدل‌های تعالی سازمانی یا سرآمدی کسب و کار براساس تجارب سازمانهای برتر دنیا تدوین شده و از بهترین ساز و کارهایی هستند که رهبران سازمانها در اغلب کشورهای پیشرفته و درحال توسعه برای غلبه بر چالش های مدیریتی و مقایسه وضعیت خود با سازمانهای برتر از آنها استفاده می‌کنند که از معروف ترین این مدلهای تعالی می توان به جایزه تعالی اروپا و کیفیت کانادا اشاره کرد که براساس این مدلها امروز در دنیا جوایزی در سطوح ملی و بین المللی اعطا شده و سازمانهای برتر معرفی می شوند.

 

احمد نخجوانی - مدیرعامل شرکت شاتل که موفق به دریافت نشان تقدیر دو ستاره در نهمین جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی از سوی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران شده در نشست خبری با اشاره به اهمیت این نشان که براساس استانداردهای مدل تعالی سازمانی EFQM که بنیاد مدیریت کیفیت اروپا آن را بنا نهاده تعریف شده است، اظهار داشت: این مدل را سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با نگاه تعالی سازمانی را به بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت در ایران پیاده سازی کرده است.

 

وی با بیان اینکه 108 شرکت در این جشنواره حائز دریافت شرایط بودند و 49 شرکت گواهی تعهد به تعالی را گرفتند، ادامه داد: تنها 5 شرکت در کشور حائز شرایط دریافت تندیس شدند.

 

همچنین شرکت شاتل با اولین سال ورود خود به این عرصه موفق شد برای نخستین بار نشان تقدیر دو ستاره را برای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کسب کند.

 

مدیرعامل شاتل با اشاره به انگیزه حرکت این شرکت در مسیر تعالی سازمانی و با تاکید براینکه شاتل بزرگترین مصرف کننده پهنای باند اینترنت کشور بعد از مخابرات و دارای بیشترین تعداد پروانه ISDP از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است، خاطرنشان کرد: برای سال آینده این شرکت قصد دارد که نشان تقدیر 4 ستاره EFQM که تاکنون تنها 10 سازمان در ایران موفق به دریافت آن شده اند را کسب کند. همچنین شاتل در جشنواره ملی فاوا که اردیبهشت ماه سال 91 برگزار می شود نیز حضور فعال خواهد داشت.

 

نخجوانی شمار کاربران اینترنت پرسرعت شاتل را 320 هزار کاربر عنوان کرد و ادامه داد: بدون شک جایزه ملی تعالی سازمانی تاثیر مثبتی در ارایه خدمات این شرکت در سطح استانداردهای جهانی به کاربران اینترنت سراسر کشور خواهد داشت.

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/1735/دریافت-جایزه‌ی-ملی-تعالی-توسط-شاتل-با-320-هزار-کاربر-اینترنت-پرسرعت