مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

منطقی کردن تعرفه‌ها و ارائه‌ی خدمات ارزش افزوده، راهکارهای خروج از بحران درآمدی تلفن ثابت است

منطقی کردن تعرفه‌ها و ارائه‌ی خدمات ارزش افزوده، راهکارهای خروج از بحران درآمدی تلفن ثابت است
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: حفظ منافع و رشد یک سازمان در شرایط کنونی در گرو تعامل با شرکت های مرتبط و رضایت از عملکرد یکدیگر می باشد، شرکت مخابرات ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

به گزارش سیتنا، مهندس ابراهیمی، افزود: شرکت مخابرات ایران در بحث افتتاح پروژه های خود تمام نهادهای مرتبط از جمله وزارت ارتباطات و شرکت ها و سازمان های تابعه آن را شریک منافع خود می داند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران که در بخش دوم نشست سراسری مدیران مجموعه شرکت مخابرات ایران سخن می‌گفت، با اشاره به لزوم رشد درآمدی در بخش تلفن ثابت، افزود: منطقی کردن تعرفه ها، تغییر در هزینه اتصال و حرکت سریع تر به خدمات ارزش افزوده در شبکه تلفن ثابت از راه های مهم خروج از بحران درآمدی این بخش می باشد.

مهندس ابراهیمی، ارایه خدمات با کیفیت بالا در بخش تلفن ثابت را برای مشتریان ضروری دانست و خاطرنشان کرد: قطعاً اگر در این بخش درآمد بیشتری داشته باشیم می توانیم همواره کیفیت ارایه خدمات را افزایش دهیم.

وی از مدیران عامل شرکت های مخابرات استانی خواست با توجه به نزدیک بودن ایام الله دهه فجر از حضور مقام محترم وزارت برای افتتاحات پروژه های مخابراتی  در استان ها استفاده کنیم.

گفتنی است، بخش دوم نشست سراسری مدیران مجموعه شرکت مخابرات ایران ، با حضور مهندس ابراهیمی، مدیر عامل و معاونان شرکت مخابرات ایران و مدیران عامل شرکت های مخابرات استانی امروز 22 دی 93 برگزار شد.

انتهای پیام
 


Source URL: https://www.citna.ir/news/172253/منطقی-کردن-تعرفه‌ها-و-ارائه‌ی-خدمات-ارزش-افزوده،-راهکارهای-خروج-از-بحران-درآمدی-تلفن