در راستای بالابردن سطح خدمت رسانی به مشتریان؛

مراکز خدمات مشتریان رایتل در مشهد مقدس و اصفهان راه‌اندازی شد

مراکز خدمات مشتریان رایتل در مشهد مقدس و اصفهان راه‌اندازی شد
رایتل به منظور خدمات رسانی هر چه بهتر در دو شهر مشهد مقدس و اصفهان اقدام به افتتاح مراکز خدمات مشتریان نمود.

به گزارش سیتنا، روابط عمومی رایتل، اعلام کرد: در جهت بالابردن سطح خدمت رسانی به مشتریان، رایتل دو مرکز خدمات مشتریان دیگر نیز در شهرهای مشهد مقدس و اصفهان افتتاح کرد.

بر اساس این گزارش، رایتل پس از تجربه های موفق پرپایی مراکز خدمات مشتریان خود در استان های تهران و البرز، اقدام به ایجاد این دو مرکز جدید نموده است.

شایان ذکر است در مراکز خدمات مشتریان رایتل، تمامی خدمات تعریف شده به صورت آنی قابل ارائه است و مشترکین می توانند با مراجعه به این دو مرکز، خدمات مورد نیاز خود را در لحظه دریافت نمایند.

ساعات کاری این مراکز از ساعت 8 صبح تا 18 بوده و مشتریان رایتل می توانند در اصفهان به آدرس خیابان سعادت آباد، ابتدای خیابان ملاصدرا و در مشهد مقدس به آدرس بلوار  بعثت مابین خیابان ناصر خسرو و خیابان ابوذر غفاری مراجعه نمایند.

بر اساس اعلام روابط عمومی رایتل، مراکز خدمات مشتریان رایتل در سایر استان ها نیز در آینده نزدیک دایر خواهد شد.

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/172242/مراکز-خدمات-مشتریان-رایتل-در-مشهد-مقدس-و-اصفهان-راه‌اندازی-شد