شرکت ارتباطات زیرساخت آیین نامه توافق نامه سطح خدمات (SLA) را برای تمامی مشتریان سرویس دیتای این شرکت ارسال کرد.
به گزارش سیتنا به نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت، مهندس «کیهان افتخار» مدیرکل امور مشتریان و واگذاری مدارات این شرکت با اعلام این مطلب افزود: بر همین اساس مشتریان سرویس دیتای این شرکت در صورت تمایل میتوانند به قرارداد قبلی خود با زیرساخت ضمیمه SLA را اضافه کنند و قراردادهای جدید را نیز با SLA ببندند.
اغلب مشتریان سرویس دیتای زیرساخت شرکتهای مخابرات استانی و شرکتهایی هستند که سرویس دیتا را به صورت عمده واگذار میکنند.
انتهای پیام