جلوگیری رگولاتوری از ارسال پیامک‌های انبوه تبلیغاتی

جلوگیری رگولاتوری از ارسال پیامک‌های انبوه تبلیغاتی

رگولاتوری تاکید کرد: ارسال پیامک‌های انبوه تبلیغاتی، خبری و اطلاع رسانی مستلزم کسب اجازه‌ی قبلی از مشترک است.  

 

به گزارش سیتنا، معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه‌ی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: با توجه به لزوم رعایت حریم خصوصی اشخاص و جلوگیری از مزاحمت‌های ناشی از ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی ضروری است اپراتورهای تلفن همراه ضمن اطلاع رسانی مناسب درخصوص نوع خدمات، موافقت مشترک تلفن همراه را قبلا دریافت کرده و به منظور حصول اطمینان از این موافقت تاییدیه‌ی مجدد نیز دریافت کنند.

 

وی گفت: ارسال پیامک‌های تبلیغاتی با مضامین متفاوت برای اقشار مختلف جامعه نارضایتی‌های زیادی را ایجاد کرده است که سامان‌دهی این موضوع و رعایت حقوق مشترکان در این خصوص باید توسط اپراتورهای تلفن همراه مورد توجه قرار گیرد.

 

سبوحی تصریح کرد: همه‌ی اپراتورهای تلفن‌همراه مکلفند فرآیندهای اجرایی خود را در رابطه با این اقدام با سازمان هماهنگ کنند. بدیهی است سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نظارت مضاعفی را در این رابطه اعمال خواهد کرد.

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/1496/جلوگیری-رگولاتوری-از-ارسال-پیامک‌های-انبوه-تبلیغاتی