رئیس سازمان فناوری اطلاعات، تاکید کرد: در هنگام تکمیل فرم ثبت نام یارانه حتما شماره تلفن همراه سرپرست خانوار را اعلام کنید تا بلافاصله پیامک تایید ثبت نام ارسال شود.
مهندس "نصرالله جهانگرد" در پاسخ به خبرنگار "سیتنا" در مورد عدم تطابق ساعت سیستم کاربران با ساعت سایت رفاهی و مشکلاتی که برای ثبت نام متقاضیان پیش آمده، گفت: در سرور موجود، دانگل امنیتی قرار داده شده است و در بحث تطابق ساعتی یا Synchronize Clocking سیستمها، تطابق به صورت خودکار انجام میشود.
وی در ادامه افزود: ولی در بعضی موارد خود کاربر باید این تطابق ساعتی را انجام دهد؛ چرا که سیستمهای بعضی از کاربران از لحاظ نرم افزاری بهم ریخته است و بعضی دیگر نیز عمدا ساعت سیستم خود را دست کاری کردهاند که ما نمیتوانیم این دو مورد را تفکیک کنیم و کاربر باید خود نسبت به اصلاح ساعت سیستم مبادرت ورزد.
وی در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار "سیتنا" در خصوص عدم دریافت پیامک تایید توسط برخی ثبت نام کنندگان، اظهار داشت: از تمام هموطنان خواسته شده است تا تنها شماره موبایل سرپرست خانوار را در روند ثبت نام اعلام نمایند، ولی بعضا این اقدام صورت نمی پذیرد و سرپرست خانوار نیز پیامکی دریافت نمیکند.
وی ادامه داد: در مراجعه متقاضیان به کافی نت ها برای استفاده از اینترنت و ثبت نام یارانه بعضا دیده شده است که صاحب کافی نت که به پرکردن فرم برای مراجعه کنندگان اقدام میکند و به جای شماره تلفن همراه سرپرست خانوار شماره موبایل خود را در فرم ثبت نام افراد اعلام میکند.
جهانگرد تصریح کرد: ما با پیگیری های لازم به این افراد تذکرات لازم را داده ایم و از آن ها خواسته ایم تا از انجام این کار پرهیز نمایند. این موضوع جزو نقایص فرم های ثبت نام افراد خواهد بود و بعدا باید حتما مراجعه کرده و شماره موبایل خود را تصحیح نمایند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر روند ثبت نام به درستی صورت گرفته باشد، به طور حتم و بلافاصله پیامک تایید به آن به شماره تلفن همراه سرپرست خانوار ارسال خواهد شد و افرادی که پیامک دریافت نکرده اند مسلما در روند ثبت نام دچار مشکل شده اند و به درستی روند ثبت نام را طی نکرده اند.
انتهای پیام