کد مطلب: 

484

مایکروسافت و تولید گوشی هوشمند دو هسته‌ای

مایکروسافت و تولید گوشی هوشمند دو هسته‌ای

شرکت مایکروسافت که به واسطه فروش سیستم‌عامل ویندوز فون نتوانسته سهم قابل ملاحظه‌ای از بازار جهانی تلفن‌همراه را از آن خود کند، قصد دارد گوشی‌های هوشمند مبتنی بر پردازنده دوهسته‌ای را روانه بازار کند.

 

به گزارش سیتنا به نقل از سی‌نت، "اندی لیز" مدیر مرکز تولید سیستم‌عامل ویندوز فون در این خصوص توضیح داد که مایکروسافت قصد دارد گوشی‌هایی بر مبنای تراشه‌های دوهسته‌ای تولید کند که البته در شرایط کنونی مشخصات آن‌ها را اعلام نخواهد کرد. 

 

فارس نوشت: او همچنین توضیح داد در بازار کنونی گوشی های تک‌هسته‌ای مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون با گوشی‌های دوهسته‌ای اندرویدی مقایسه می‌شوند و بر این اساس شرکت مایکروسافت گوشی‌های دوهسته‌ای ویندوز فون را وارد بازار می‌کند تا از این بازار رقابتی با توان بیشتر حاضر شود.

 

لیز در این خصوص گفت: «تمام گوشی‌های ویندوزی که هم‌اکنون در بازار فروخته می‌شوند یک هسته پردازشگر دارند، اما من معتقدم که سرعت پردازش اطلاعات در آن‌ها از هر گوشی دوهسته‌ای موجود بیشتر است». 

 

وی همچنین توضیح داد که مایکروسافت گوشی‌های هوشمند جدید مبتنی بر فناوری LTE را تولید می‌کند که البته مشخصات این گوشی‌ها نیز فعلا اعلام نمی‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-10-11 05:49

افزودن دیدگاه جدید