کد مطلب: 

4783

افزایش بهره‌وری در پی ارتقاء تولید ملی با بکارگیری سیستم‎های BPMS

شرکت مهندسی پژوهشی فراگستر از مجریان پروژه‎های BPMS در کشور اقدام به برگزاری سمینارهای آنلاین (وبینار) تخصصی و رایگان با محوریت ابزارها و روش‎های مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS)نموده است. 

 

 

به گزارش سیتنا، به منظور حصول اهداف و چشم­اندازهای تعیین شده بالادستی در کشورمان که در حال حاضر تمرکز اصلی آن معطوف بر تولید ملی است، افزایش بهره­ور امری اجتناب ناپذیر می­باشد. بنابراین لزوم توجه به مقوله بهرهوری همراه با تولید کالاها با حداکثرکیفیت و توام با هماهنگسازی، افزایش انطباق با شرایط بازار، نیازهای کسب و کار و مشتری مداری، تنها راه واحدهای تولیدی در حفظ بازار داخلی و حضور در بازار جهانی است.

 

از سویی کلیه سازمانها نیازمند استفاده از فناوری اطلاعات برای مدیریت سازمان میباشند؛ بنابراین ضرورت توجه به افزایش بهره‌وری، کاهش مستمر هزینه‌ها،دست‌یابی به گزارشها و تحلیلهای مدیریتیو انعطاف پذیری بالای سازماندر برابر تغییرات از جمله دست­آوردهای فناوری اطلاعات باید تلقی گردند. به بیان دیگر اینکه در دنیای کنونی افزایش تولید و بهره­وری بدون فناوری اطلاعات امری امکان ناپذیر می­باشد.

 

نکته بعدی توجه به این امر است که تمام ابزارهای فناوری اطلاعات قادر به تحقق نیازمندی­های فوق نبوده و سازمان­ها باید در این زمینه اقدام به انتخاب ابزاری مناسب نمایند. سیستم مدیریت فرایندهای کسب و کار (BPMS) جزء بهترین ابزارهایی است که اهداف موردنظر را برآورده می­نمایند.

 

در همین راستا، شرکت مهندسی پژوهشی فراگستر از مجریان پروژههای BPMS در کشور اقدام به برگزاری سمینارهای آنلاین (وبینار) تخصصی و رایگان با محوریت ابزارها و روشهای مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS)نموده است.

 

گفتنی است نخستین دوره از سمینارهای آموزشی رایگان BPMS فراگستر، در دیماه 1391 برگزار شود.

 

علاقمندان به شرکت در این وبینار رایگان آموزشی میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://www.faragostar.net تا پایان آذرماه، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

انتهای پیام  

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-12-03 11:16

دیدگاه‌ها

تصویر hashemi
ba tavajo be jadid bodan in mabahes, in systemha mitone game bolandi baraye sherkathaye kochik tar da zamine fanavari etela't bashand.kheili bahse jalebi mitone bashe
ارسال شده توسط hashemi در 11 دى 48 - 04:03
تصویر دانش
سلام، با توجه به هزینه هایی که امروزه برای سمینارها در نظر گرفته میشه اگه واقعا این سمینار به صورت رایگان باشه، جای تشکر و قدرانی داره
ارسال شده توسط دانش در 11 دى 48 - 04:03
تصویر میترا رسایی
اگه میشه جزوه ای یا کتابی معرفی کنید که قبل از سمینار آمادگی بیشتری داشته باشیم. با تشکر
ارسال شده توسط میترا رسایی در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید