کد مطلب: 

3862

برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به صورت نیمه رایانه‌ای

مصطفی محمد نجار در حاشیه سفر به اردبیل اظهار داشت: انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و همچنین میان دوره‌ای مجلس و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۴ خرداد ماه سال آینده برگزار می‌شود.

به گزارش سیتنا به نقل از فارس، وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به توافقی که با شورای نگهبان داشتیم ۲۴ خرداد برای برگزاری این انتخابات تعیین شده و ما تمهیدات لازم را برای برگزاری با شکوه این انتخابات تدارک می‌بینیم.

محمد نجار به سنگینی انتخابات ۲۴ خرداد در سال آینده اشاره کرد و افزود: وزارت کشور یک وظیفه و رسالت سنگینی را در برگزاری مطلوب، شایسته و همراه با آرامش و اطمینان خاطر احساس می‌کند تا در یک فضای سالم رقابتی این انتخابات در شأن نظام اسلامی برگزار شود.

به دنبال انتخاباتی کردن فضای کشور نیستیم

این مسئول خاطرنشان کرد: ما دوست نداریم از هم‌اکنون فضای کشور فضای انتخاباتی شود و آرام وظیفه قانونی و ذاتی خود را برای برگزاری یک انتخابات شکوه‌مند انجام می‌دهیم.

محمد نجار اضافه کرد: وزارت کشور بر اساس جدول و زمان‌بندی تعیین شده سعی می‌کند انتخابات ریاست جمهوری، شورا‌ها و میان‌دوره‌ای مجلس را به شکل منسجم و در بهترین شرایط برگزار کند.

وزیر کشور در مورد رایانه‌ای برگزار شدن این انتخابات بیان کرد: ما همچون انتخابات مجلس شورای اسلامی بخشی از شکل انتخابات را به طریق سیستم رایانه‌ای انجام می‌دهیم و بخشی را نیز به صورت سنتی خواهیم داشت ولی سعی می‌کنیم روند را به سمتی پیش ببریم تا در سال‌های آتی برگزاری انتخابات به شکل رایانه‌ای کامل باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-09-08 16:38

افزودن دیدگاه جدید