کد مطلب: 

276595

معاون شرکت مخابرات: پارادایم توسعه فنی و تجاری کشور به توسعه شرکت مخابرات بستگی دارد

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران با تشریح دگرگونی‌های بنیادی در بخش اقتصاد دیجیتال گفت: پارادایم توسعه فنی و تجاری کشور به توسعه شرکت مخابرات ایران بستگی دارد و در حال حاضر در امور راهبردی شرکت مخابرات ایران این سرفصل ها به ویژه در بخش تجاری و مشتریان پیگیری می‌شود.
 داوود زارعیان

به گزارش سیتنا، داوود زارعیان در نشست هم اندیشی توسعه کسب و کار شرکت مخابرات در منطقه خوزستان که شنبه اول بهمن ماه ۱۴۰۱ به منظور بررسی راهکارهای توسعه راهبردی در مخابرات منطقه خوزستان با حضور معاونین ستادی و مدیران مخابرات مناطق و شهرهای مختلف استان خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: تببین سیاست های راهبردی از سوی ستاد و بومی سازی آن در هر منطقه با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود از وظایف و هنر اصلی مخابرات مناطق است.

زار عیان در نشست هم اندیشی توسعه کسب و کار عنوان کرد: هدف اصلی از اجرای این برنامه ها، ایجاد نگاهی نوین و تحقق رضایت مندی مشتریان علی رغم مشکلات نهادینه شده در ساختار حوزه ارتباطات در کشورمان در بیش از یک دهه ی گذشته است.

وی افزود: در حال حاضر نیاز به فعالیت شرکت مخابرات ایران همسو با چشم اندازهای تعریف شده در بخش های راهبردی داریم تا در نهایت به رشد مطلوب برسیم.

زارعیان معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران با تبیین اهمیت نگاه تجاری به توسعه اظهار داشت: با تفکر صرف مهندسی درحال حاضر نمی توانیم به توسعه دست یابیم، بلکه مدیریت حرفه ای در شرایط حاضر بر این مطلب استوار است که بخش های تجاری و بازاریابی را به موازات مهندسی در نظر داشته باشیم.

زارعیان با تشریح دگرگونی های بنیادی در بخش اقتصاد دیجیتال گفت: پارادایم توسعه فنی و تجاری کشور به توسعه شرکت مخابرات ایران بستگی دارد و در حال حاضر در امور راهبردی شرکت مخابرات ایران این سرفصل ها به ویژه در بخش تجاری و مشتریان پیگیری می شود.

وی افزود: در حال حاضر ممکن است هنوز بخشی از بدنه کارشناسی و مدیریتی به این نگاه جدیدنرسیده باشند، گفت: تحقق این وضعیت از ارزش بالایی برخوردار است، چرا که همه باید به پارادایم توسعه همزمان فنی و تجاری به جای توسعه فنی صرف برسند.

زارعیان همچنین اظهار داشت: توسعه بازار و جریان های درآمدی در استان های مهم مانند خوزستان بسیار اهمیت دارد که در نهایت موجب بهبود تجربه دیجیتال و یکپارچه مشتری می شود.

معاون تجاری و خدمات مشتریان، گفت: در حال حاضر نیاز به فعالیت مخابرات در بخش های تجاری و مشتریان همسو با چشم انداز تعریف شده در بخش راهبردی داریم تا توسعه شرکت در بخش های مختلف همگام و پیشرو در سطح اول کشور و در ادامه در استانداردهای پذیرفته شده جهانی پیش برود که مخابرات منطقه خوزستان با توجه به ظرفیت های خود نقش مهمی ایفا می کند.

در ادامه این همایش، مدیران مربوطه در بخش توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران در منطقه خوزستان و همچنین مدیران مخابرات مناطق شهرهای مختلف استان خوزستان ، برنامه های خود را در بخش بهبود فرایندهای کسب و کار به عنوان یکی از مراکز مهم ارتباطی در سطح کشور بیان کردند.

منطقه خوزستان قابلیت های مهمی در توسعه ارتباطات پرسرعت و عمده فروشی دارد

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در این مراسم بیان کرد: استان خوزستان با توجه به بحث مناطق آزاد و ارتباطات مبتنی بر عمده فروشی، قابلیت های ویژه ای در توسعه ارتباطات پرسرعت در سراسر استان دارد.

وی با بیان اینکه در استان ۱۱۷ مرکز شهری داریم و ۱۹۹مراکز روستایی داریم، گفت: تعداد مشترکین تجاری ۷۵۰۰ و طول فیبر بین شهری ۶۷۰۰ کیلومتر است و ۳۵۵۰ سایت همراه وجود دارد و مشترکین همراه اول نزدیک به پنج میلیون در استان فعال هستند.

وی با بیان اینکه تفاهم نامه در اروند برای هوشمند سازی آبادان و خرمشهر از محل هزینه خود منطقه آزاد فاز اول اجرا شده است، گفت: ده هزار پورت در آبادان و خرمشهر از منابع منطقه آزاد در فاز اول اجرا شده است. همچنین شناسایی صنایع پتروشیمی و بنادر و کشتی سازی و مناطق ویژه اقتصادی، عقد قرارداد با بیش از ۷۰ واحد نفتی در قالب تفاهم نامه، و سه شهرک صنعتی به شبکه فیبرنوری متصل شده است.

وی با بیان اینکه مدل نمایندگان فروش در باند پهن باید هوشمند شود و در پرداخت ۵درصد حق السهم به نمایندگان فروش، فعالیت خوبی داشته ایم، گفت: روند رو به رشد مشتریان در دو ماه اخیر نشانگر این امر است.

در این نشست که در اولین روز از ماه بهمن سال جاری با هدف توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران در مخابرات منطقه خوزستان برگزار شد، فلاح زاده مدیر منطقه خوزستان ، به بیان ظرفیت ها و پتانسیل های استان در حوزه کسب و کار پرداخت و گفت: این استان ظرفیت های عالی در بخش های مهم دارد.

وی افزود: با توجه نفتخیز بودن و فعالیت شرکت های نفتی و وجود صنایع پتروشیمی و کشاورزی، پایانه های مرزی، دریانوردی، بنادر، نیروگاهها و صنایع جانبی ، در استان خوزستان و نیازهای ارتباطی این صنایع می توانیم با توجه به توسعه زیر ساخت های ارتباطات مخابراتی و ایجاد ظرفیت، در حوزه کسب و کار بیشتر از گذشته ورود کنیم و از آن استفاده و سطح درآمد را افزایش دهیم.

فلاح زاده در ادامه گزارشی از وضعیت فعلی مخابرات منطقه خوزستان و اقدامات انجام شده در حوزه کسب و کار از ابتدای سال تا کنون پرداخت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار داشت؛ تمام شهرهای استان رینگ ارتباطی دارند و همچنین برخی شرکت ها و بنادر را با انعقاد ۴۴ تفاهمنامه تا کنون رینگ ارتباطی برای آنها ایجاد کردیم که این خود ظرفیت خوبی برای توسعه کسب و کار می باشد.

فلاح زاده در پایان به تبیین مدل ارزیابی مراکز فنی و مخابراتی بر اساس شاخص های حوزه کسب و کار مخابرات استان پرداخت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2023-01-22 11:07

افزودن دیدگاه جدید