کد مطلب: 

276560

رئیس سازمان اوقاف: با توانمندی تولیدکنندگان داخلی، باید به سمت خودروهای برقی گام برداریم

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: از شهرداری تهران، سازمان محیط زیست و وزیر ارتباطات تقاضا دارم که مسیر حمایت از دانش‌بنیان‌ها را ادامه دهند، چراکه تولیدکنندگان داخلی توانمند هستند و بعد از تولید موتورهای برقی باید به سمت خودروهای برقی نیز گام برداریم.
آیت الله سید مهدی خاموشی

به گزارش خبرنگار سیتنا، آیین رونمایی از موتور سیکلت‌های برقی موزعین شبکه پستی کشور، با حضور مدیرعامل شرکت ملی پست، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونین وزارت ارتباطات، رئیس سازمان محیط زیست و تنی چند از اصحاب رسانه امروز اول بهمن در محل موزه ملی ارتباطات، برگزار شد.

آیت الله سید مهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در این مراسم گفت: ما در سازمان اوقاف و خیریه می‎توانیم وقف را در اختیار تولیدکنندگان موتورهای برقی قرار دهیم و مهم ترین مسئله در اینجا حمایت از دانش‌بنیان‌ها است و خوشبختانه تولید این موتورسیکلت‌های برقی در داخل کشور انجام شده است.

وی افزود: از شهرداری تهران، سازمان محیط زیست و وزیر ارتباطات تقاضا دارم که این مسیر را ادامه دهند چرا که تولیدکنندگان داخلی توانمند هستند و بعد از تولید موتورهای برقی باید به سمت خودروهای برقی نیز گام برداریم.

خاموشی خاطرنشان کرد: حدود ۴۰ درصد از هزینه‌های تولید موتورهای برقی وقف و مابقی منابع توسط خود شرکت دانش‌بنیان تامین شده است.

انتهای پیام

خبرنگار: فرزانه احمدی منش

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2023-01-21 12:10

افزودن دیدگاه جدید