کد مطلب: 

274756

ببینید| وزیر ارتباطات: رکورد ترافیک اینترنت کشور در بازی ایران و آمریکا شکسته شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: رکورد جدیدی که شب گذشته در بازی ایران و آمریکا ثبت کردیم حدود شش ترابیت بر ثانیه ترافیک تولید و مصرف شده در داخل کشور بود که بخش قابل توجهی از آن مربوط به پلتفرم پخش زنده فوتبال تلوبیون بود که حاصل زحمات چند ماهه همکاران است که زیرساخت ها را آماده کردند.
عیسی زارع پور

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه هیات دولت امروز چهارشنبه نهم آذرماه سال جاری، گفت: تکالیفی که بر عهده ما گذاشته شده است اصلاح مهندسی ترافیک شبکه کشور است و در حال حاضر بیش از 95 درصد ترافیک کشور در تهران است.

وی ادامه داد: از سال گذشته در هشت نقطه سرویس های مخاطب را به صورت محلی انجام دادیم. برای بازی های جام جهانی از استانهای خراسان رضوی، مشهد، اهواز، تبریز و شیراز شروع کردیم و شب گذشته در بازی ایران و آمریکا این نقاط زیر بار رفتند و سرویس های پر مخاطب دیگر نیز ترافیک خود را در این نقاط قرار دادند و برای اولین بار بیش از 15 درصد ترافیک مورد نیاز مردم را از طریق این استان ها در همان نواحی تقدیم کردیم و ترافیک به تهران نیامد.

وزیر ارتباطات، اظهار کرد: رکورد جدید دیگری که ثبت کردیم حدود شش ترابیت بر ثانیه ترافیک تولید و مصرف شده در داخل کشور بود که بخش قابل توجهی از آن مربوط به پلتفرم پخش زنده فوتبال تلوبیون بود و سیگنال صداوسیما را پخش می کردیم و برای اولین بار است که شاهد چنین ترافیکی در شبکه کشور هستیم و حاصل زحمات چند ماهه همکاران است که زیرساخت ها را آماده کردند و مردم تجربه کاربری خوبی را داشتند.

زارع پور، خاطرنشان کرد: این رکورد نشان می دهد که هم زیرساخت های کشور آماده است و هم پلتفرم های ما آمادگی پذیرایی از کاربران میلیونی را دارند. شب گذشته پلتفرم تلوبیون بیش از 2.5 ترابیت بر ثانیه ترافیک داشت که عدد بسیار بزرگی است.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-11-30 11:44

افزودن دیدگاه جدید