کد مطلب: 

274419

آغاز بکار رسمی کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار فاوا؛ انتخاب ادیب به عنوان رییس و رستگار به عنوان دبیر کانون + تصاویر

با برگزاری نخستین نشست کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار فاوا و با انتخاب هیات مدیره و با اکثریت آراء، داوود ادیب به عنوان رییس کانون، اسماعیل ثنایی به عنوان نایب رییس، فرامرز رستگار به عنوان دبیر و غلامرضا محمد خانی به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.
آغاز بکار رسمی کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار فاوا؛ انتخاب ادیب به عنوان رییس و رستگار به عنوان دبیر کانون + تصاویر

به گزارش سیتنا، نخستین نشست کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار فاوا با حضور اعضای این کانون و با موضوع انتخاب هیئت مدیره تشکیل شد تا زمینه برای شکل‌گیری ساختار مدیریتی و حمایتی از ارتباط دانش و بازار این حوزه فراهم شود.

با حضور محمد حسین بهشتی، معاون نوآوری و تجاری‌سازی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و عبدالرضا مجدالدین مدیرکل دفتر هماهنگی دانش، صنعت و بازار معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، با انتخاب هیات مدیره و با اکثریت آراء ، داوود ادیب به عنوان رییس کانون،  اسماعیل ثنایی به عنوان نایب رییس، فرامرز رستگار  به عنوان دبیر و غلامرضا محمد خانی به عنوان خزانه دار انتخاب  شدند.

گفتنی است که مجمع عمومی کانون هماهنگی دانش ، صنعت و بازار فاوا پیش از این  با حضور معاون نو آوری و تجاری‌سازی معاونت علمی، مدیر کل دفتر هماهنگی دانش، صنعت و بازار معاونت علمی، در محل معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار شد و 6 عضو هیات مدیره  و بازرس کانون، انتخاب شدند.

در این رویداد داوود ادیب و اسماعیل ثنایی به عنوان اعضای اصلی و مسعود شنتیایی به عنوان عضو علی البدل منتخبین صنعت معرفی شدند.

همچنین فرامرز رستگار و برات قنبری به عنوان اعضای اصلی و مریم خیری به عنوان عضو علی البدل منتخبین بازار معرفی شدند. در بخش منتخبین دانشگاه، غلامرضا محمد خانی و نصرالله جهانگرد به عنوان اعضای اصلی و الهام فراهانی به عنوان عضو علی البدل شناخته شدند. همچنین حبیب الله اصغری عضو اصلی منتخب معاونت علمی، مرتضی مهدوی به عنوان بازرس اصلی و  سیروس رضایی به عنوان بازرس علی البدل معرفی شدند

از آن‌جا که کانون هماهنگی دانش ، صنعت و بازار فاوا در زمینه تصمیم‌سازی و جهت‌گیری قوانین، ضوابط و دستورالعمل‌های مختلف دستگاه‌های دولتی نقش مهم و موثری را ایفا خواهد کرد، مشارکت و هم‌فکری تمامی دست اندرکاران صنعت فاوا  در حوزه های مختلف دانشگاه ، صنعت و بازار می‌تواند تصویر روشن‌تر و واقعی‌تری از چالش‌ها و نیز راهکارها ارایه کند.

 موسسین و هیات مدیره کانون امیدوارند تا ذی‌نفعان و فعالان بخش‌های مختلف این حوزه ، که حائز دانش، سابقه و تجربه لازم جهت حضور در سطح تصمیمات راهبردی صنعت فاوا در کشور هستند، با عضویت در این نهاد و حضور فعالانه و اثربخش، کانون را در دستیابی به اهداف اساسی خود حمایت کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2022-11-19 15:29

افزودن دیدگاه جدید