کد مطلب: 

274226

برگزاری یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مراکز روابط‌‌ عمومی دستگاه‌های اجرایی

یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مراکز اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی کشور به میزبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
علی بهادری جهرمی

به گزارش سیتنا، یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مراکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی کشور به ریاست علی بهادری جهرمی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت و به میزبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در موزه ارتباطات برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمد خوانساری، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناری اطلاعات به ارایه گزارشی از وضعیت شبکه ملی اطلاعات و تشریح طرح حمایت از کسب‌و‌کارهای اقتصاد دیجیتال که آیین‌نامه آن اخیرا توسط عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شده بود، پرداخت.

محمد خوانساری

علی بهادری جهرمی، سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت نیز به بررسی آیین‌نامه جدید شورای سیاستگذاری روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی پرداخت و بندهایی از این آیین‌نامه را تشریح کرد.

وی با تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی سریع و به موقع اقدامات و فعالیت دستگاه‌های اجرایی، افزود: امیدآفرینی از جمله وظایف روابط عمومی هاست از این رو نسبت به خبرهای امیدبخش در حوزه کاری اهتمام بیشتری داشته باشید.

علی بهادری جهرمی

بهادری جهرمی همچنین از برنامه ریزی برای آغاز دور دوم سفرهای استانی خبر داد و بر هماهنگی بیشتر روابط‌عمومی‌ها به منظور اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده در این سفرها تاکید کرد.

در ادامه حاضران به بررسی دستور کار از پیش اعلام شده شورا پرداختند.

در پایان این جلسه نیز روسای مراکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی پس از عکس یادگاری از موزه پست بازدید کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-11-13 15:41

افزودن دیدگاه جدید