کد مطلب: 

274027

واکنش وزارت ارتباطات به نامه منتسب به عیسی زارع‌پور پیرامون اعمال محدودیت‌های شدید در اینترنت

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: نامه‌ بدون سربرگ، شماره و امضاء با عنوان «سرّی» و با موضوع اعمال محدودیت‌های شدید در اینترنت که در فضای مجازی منتسب به دکتر زارع پور منتشر شده است، فاقد حداقل موارد معمول مکاتبات اداری است و منتشر کنندگان خارجی و تاییدکنندگان داخلی آن اعتباری برای ایجاد حواشی بعدی را نیز ندارند.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش سیتنا، محمد احسان خرامید در رشته توئیت هایی تاکید کرده است:

از دیروز (15 آبان سال جاری) در فضای مجازی تصویر نامه‌ای بدون سربرگ، شماره و امضا با عنوان «سرّی» و با موضوع اعمال محدودیت‌های شدید در اینترنت منتشر شده که آن را به دکتر زارع پور منتسب کرده اند. اول؛ از وزیر سوال کردم و در پاسخ گفتند: «در طول عمرم نه چنین نامه ای رو دیده‌ام و نه امضا کرده‌ام».

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

دوم‌؛ ماموریت مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه که در آن زمان آقای دکتر زارع پور مسئولیت آن را برعهده داشتند توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات قوه قضاییه و توسعه خدمات الکترونیکی این قوه است که نتایج آن راه اندازی ده ها خدمت برخط در قوه قضاییه مانند؛ احراز هویت برخط، دریافت سوء و عدم سوء پیشپینه برخط، ارسال لوایح بصورت الکترونیک، نوبت دهی برخط و... بوده که در نوع خود قابل توجه است.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

سوم؛ اصولا مرکز مذکور هیچ مسئولیتی در حوزه مدیریت فضای مجازی ندارد که بخواهد در جلساتی با این موضوع شرکت کند و یا صورتجلسه ای امضا کند.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

چهارم؛ با توجه به اینکه نامه مذکور فاقد حداقل موارد معمول مکاتبات اداری است و نه سربرگ دارد، نه تاریخ و نه حتی امضاء، منتشر کنندگان خارجی و تایید کنندگان داخلی آن اعتباری برای ایجاد حواشی بعدی را نیز ندارند.

پنجم؛ دفعات بعدی حواستان باشد که طبقه بندی سری را ایمیل نمی کنند/ تمام

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2022-11-07 14:39

افزودن دیدگاه جدید