کد مطلب: 

274019

کسب رتبه اول شرکت ارتباطات زیرساخت در محور توسعه دولت الکترونیک در ارزیابی عملکرد سطح دستگاهی سال 1400

شرکت ارتباطات زیرساخت در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 1400، رتبه اول را در محور توسعه دولت الکترونیک کسب کرد.
محمد پهلوانی قمی

به گزارش سیتنا، مهندس محمد پهلوانی قمی مدیرکل هوشمند سازی و مدیریت سامانه‌های شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: در این دوره ارزیابی که توسط سازمان اداری و استخدامی کشور صورت گرفت، شرکت ارتباطات زیر ساخت با کسب رتبه 94.21 علاوه بر کسب رتبه برتر محور توسعه الکترونیک در بین دستگاه های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در بین تمامی دستگاه های اجرایی کشور هم بالاترین رتبه را کسب کرد.

وی افزود: عناوین محورهای شاخص های عمومی این دوره شامل دولت مردمی و نظارت عمومی، شفافیت و سلامت اداری، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت عملکرد و ارتقای بهره وری، مدیریت ساختار سازمانی، مدیریت سرمایه انسانی و توسعه فرهنگ سازمانی مبتنی بر ارزش های اسلامی بود.

مدیرکل هوشمند سازی و مدیریت سامانه ها توضیح داد: شرکت ارتباطات زیر ساخت در این دوره نسبت به سال 1399 با درصد تحقق 87% برنامه های تحول اداری در بخش شاخص های عمومی ارتقا لازم را داشته است که این نتیجه تلاش و اهتمام مدیران و کارکنان شرکت در راستای تحقق اهداف و ماموریت ها می باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-11-07 11:49

افزودن دیدگاه جدید