کد مطلب: 

273876

کسب رتبه اول شرکت زیرساخت در ارزیابی شاخص‌های عمومی بین دستگاه‌های تابعه وزارت ارتباطات

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: این شرکت در ارزیابی عملکرد سطح دستگاه در شاخص های عمومی در بین سازمان های وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موفق به کسب رتبه اول در جشنواره شهیدرجایی در سال 1400 شد.
زیرساخت

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت، آقازاده، گفت: در ارزیابی عملکرد سال 1400 دستگاه های اجرایی کشور که توسط سازمان اداری و استخدامی برگزار شد این شرکت در ارزیابی شاخص های اختصاصی و عمومی رتبه خوب را کسب نمود.

وی افزود: شاخص های اختصاصی شرکت ارتباطات زیرساخت شامل: ظرفیت پهنای باند شبکه IP داخل کشور، ظرفیت ترانزیت ارتباطات بین الملل،ظرفیت پهنای باند شبکه انتقال، نرخ اتلاف بسته ها در شبکه دیتا (PLR)، تاخیر در شبکه دیتا (RTT) و نوسانات تاخیردر شبکه دیتا (Jitter) بود. همچنین شاخص های عمومی که شرکت ما در خصوص آن ها مورد ارزیابی قرار گرفت شامل هفت محور دولت مردمی و نظارت عمومی ، شفافیت و سلامت اداری ،توسعه دولت الکترونیک ،مدیریت عملکرد و ارتقای بهره وری ،مدیریت ساختار سازمانی ،مدیریت سرمایه انسانی و توسعه فرهنگ سازمانی مبتنی بر ارزش های اسلامی بود.

آقازاده در پایان با قدردانی و تشکر از تمامی همکاران و مدیرانی که برای نیل به این موفقیت تلاش کردند، ابراز امیدواری کرد : بتوانیم در سال های آتی با تقویت نقاط قوت و رفع کاستی ها، در مسیر اعتلای شرکت و همکاران گرامی قدم برداریم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-11-02 15:24

افزودن دیدگاه جدید