کد مطلب: 

273618

سخنگوی دولت: دولت سیزدهم هیچ وقت اینترنت را قطع نکرد، بلکه برخی پیام رسان‌ها فیلتر شدند

سخنگوی دولت، گفت: دولت سیزدهم هیچ وقت اینترنت را قطع نکرده است بلکه برخی پیام رسان‌های خاص فیلتر شدند این در حالی است که دولت قبل در حوادث مشابه تمام اینترنت را قطع می کرد و استثنایی قائل نمی‌شد.
سخنگوی دولت: دولت سیزدهم هیچ وقت اینترنت را قطع نکرد، بلکه برخی پیام رسان‌ها فیلتر شدند

به گزارش سیتنا، علی بهادری جهرمی در جمع دانشجویان دانشگاه قم با اشاره به علت قطعی اینترنت پس از حوادث اخیر، اظهار داشت: دولت سیزدهم هیچ وقت اینترنت را قطع نکرده است بلکه برخی پیام رسان‌های خاص فیلتر شدند این در حالی است که دولت قبل در حوادث مشابه تمام اینترنت را قطع می کرد و استثنایی قائل نمی‌شد.

وی ادامه داد: اینستاگرام به چه بهانه ای عکس سردار سلیمانی را حذف می‌کند اما آموزش ساخت کوکتل مولوتوف، پاره شدن گلوی سرباز و سایر تصاویر خشونت آمیز را به راحتی پخش می‌کند، این شبکه اجتماعی تحت کنترل حاکمیت دیکتاتوری آمریکا عمل می‌ کند.

بهادری جهرمی عنوان کرد: جمهوری اسلامی در برابر دیکتاتوری رسانه‌ای حاکم در اینستاگرام و سایر رسانه های تغذیه شده از دلارهای سعودی و انگلیسی خواهد ایستاد، برای ما فرقی بین دیکتاتوری رسانه ای غرب و شرق وجود ندارد.

سخنگوی دولت بیان کرد: شعار زن، زندگی، آزادی و مرد، میهن و آبادی شعار دولت نیز است و از آن حمایت می کند؛ دولت در برابر هرگونه دیکتاتوری رسانه‌ای و اقتصادی برای شنیده شدن صدای ملت خود در عرصه جهانی موافق است اما با بی‌نظمی در هیچ امری موافق نیست.

وی همچنین با اشاره به شعار دانشجویان در حمایت از علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی ایران، بیان کرد: وی می تواند به داخل کشور برگردد، کسی با وی مشکلی ندارد؛ دیکتاتوری رسانه‌ای اجازه نمی‌دهد که صدای واقعیت و حقیقت حتی به گوش ورزشکاران برسد.

بهادری جهرمی بیان کرد: بنده شخصا هرگونه مشکل احتمالی که ممکن است بعد از سئوالات دانشجویان بوجود بیاید را پیگیری می‌کنم.

بهادری جهرمی ادامه داد: ما با دیکتاتوری رسانه‌ای و بستن صدای منتقد، پرسشگری، اعتراض سالم و مسالمت آمیز در خور شان ایرانیان مخالفیم و هر دوی آن را دو لبه قیچی می دانیم؛ ما اجازه نمی‌دهیم آرمان استقلال و آزادی امام راحل دچار افراط و تفریط شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2022-10-25 16:34

افزودن دیدگاه جدید