کد مطلب: 

273617

سندیکای صنعت مخابرات: فاطمی امین را شخصیتی خبره فراسازمانی و باورمند به تحول شناختیم

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران در نامه‌ای خطاب به رئیس و نمایندگان مجلس در حمایت از وزیر صمت تاکید کرده است که دولت و مجلس محترم در بررسی ها، تعیین گزینه ها و قضاوت های خود برای انتخاب و رای اعتماد به وزرای ذیربط، با دقت کامل، رعایت انصاف و با عاقبت اندیشی عمل نمایند که دعای خیر مردم و رضایت حق را به دنبال خواهد داشت.
سندیکای صنعت مخابرات: فاطمی امین شخصیتی خبره فراسازمانی و باورمند به تحول است

به گزارش سیتنا، فرامرز رستگار، دبیر و عضو هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران در نامه ای خطاب به دکتر قالیباف، رئیس مجلس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی آورده است:

با سلام و احترام؛

اکنون که بحث تفکیک صنعت از تجارت در وزارت صنعت، معدن و تجارت در دولت و مجلس محترم و به تبع آن موضوع تعیین و تایید وزرای مربوطه مطرح است، لازم می‌دانیم که نظر این سندیکا را به عنوان یک تشکل فعال در حوزه مخابرات و فاوا اعلام نماییم.

با آشنایی از ویژگی ها، دانش، آگاهی و درایت آقای دکتر فاطمی امین در مسئولیت ها و ماموریت های قبلی و همچنین ارتباط نزدیک تر در یک سال اخیر به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت، ایشان را شخصیتی با ویژگی «خبره فراسازمانی و باورمند به تحول» می‌شناسیم.

لذا انتظار داریم و توصیه می‌کنیم که دولت و مجلس محترم در بررسی‌ها، تعیین گزینه‌ها و قضاوت‌های خود برای انتخاب و رای اعتماد به وزرای ذیربط، با دقت کامل، رعایت انصاف و با عاقبت اندیشی عمل نمایند که دعای خیر مردم و رضایت حق را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-10-25 16:01

افزودن دیدگاه جدید