کد مطلب: 

273322

وزیر ارتباطات: هیچ کدام از بانک‌های دولتی به تکلیف قانونی خود عمل نکرده اند!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: بر اساس بند و تبصره هفت قانون بودجه امسال، کلیه بانک‌های دولتی می بایست خدمات بانکداری الکترونیک خود را به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل کنند که متاسفانه تاکنون هیچ کدام از این بانک‌ها به تکلیف قانونی خود عمل نکرده اند.
عیسی زارع پور

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور در یکی از پیام رسان های داخلی آورده است:

بانک مرکزی چند وقتی است به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شده است و خدماتی تجمیعی و فرابانکی را به عموم مردم از این طریق ارائه می کند. این خدمات مجموعه ای از استعلام هاست که شامل استعلام و نمایش حساب های یک شخص در بانک های کشور، استعلام و نمایش چک های برگشتی که رفع سوء اثر نشده است، استعلام و نمایش حساب هایی که بابت چک برگشتی مسدود شده باشد و همچنین استعلام و نمایش تسهیلاتی که هر فرد از شبکه بانکی دریافت کرده است.

بر اساس بند و تبصره هفت قانون بودجه امسال، کلیه بانکهای دولتی هم می بایست خدمات بانکداری الکترونیک خود را به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل کنند که متاسفانه تاکنون هیچ کدام از این بانکها به تکلیف قانونی خود عمل نکرده اند. امیدوارم در اسرع وقت مدیران عامل محترم بانکهای مشمول زمینه اجرای این تکلیف قانونی را فراهم آورند تا خدمات آنها نیز در کنار سایر خدمات دولتی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند برای عموم مردم فراهم گردد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-10-17 15:00

افزودن دیدگاه جدید