کد مطلب: 

273217

نماینده خبرگان رهبری: راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات یک واجب شرعی است/ برخی فضای مجازی را به قتلگاه جوانان تبدیل کردند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: اینترنت ملی، تقویت شبکه ملی اطلاعات و حاکمیت در فضای مجازی از ضروریات کشور است که متاسفانه برخی به دلایل مختلف با آن مخالفت کردند و فضای مجازی را مبدل به قتلگاه جوانان کردند.
نماینده خبرگان رهبری: شبکه ملی اطلاعات یک واجب شرعی است/ برخی فضای مجازی را به قتلگاه جوانان تبدیل کردند

به گزارش سیتنا، آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در جمع طلاب مدرسه امام حسین (ع) با اشاره به اهمیت عبرت آموزی از حوادث تاریخ اسلام گفت: بررسی مباحث تاریخی به سه شیوه نقلی، تحلیلی و استنطاقی انجام می شود که در تاریخ تحلیلی درس و تجربه ها نهفته شده است.

به گزارش رسانیوز، بخش هایی از اظهارات کعبی را در ادامه می خوانید:

  • آشوب های اخیر صددرصد و با اطلاعات مستند برنامه ریزی توسط آمریکا و صهیونیسم بود یعنی اتاق های مکر و فریب آمریکا و صهیونیسم نقشه هایی را برای براندازی و از بین بردن انقلاب اسلامی کشیده اند.
  • ملت ایران یکپارچه تحت تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری با اتحاد خود نقشه های شوم دشمنان و تفرقه قومیت گرایی آن ها را از بین برده اند و دشمن در این زمینه شکست خورده است.
  • روزگاری دولت این نظام فرهنگ را به بهانه توسعه رها کردند و دشمنان با صدها برنامه رادیویی و تلویزیونی برای تسلط بر اذهان و افکار ملت ایران به صف شده بودند.
  • رهبر انقلاب بارها به مسئولان نسبت به فرهنگ تذکر دادند و در طی این چند دهه یادآور شدند که تهاجم به شبیخون و شبیخون به ناتوی فرهنگی مبدل شده است و ناتو یعنی پیمان کشورهای غربی برای براندازی ایران اسلامی و این ناتو به جنگ نرم تبدیل شد.
  • جنگ نرم یعنی به جای جنگ کلاسیک و نظامی، عقل و ذهن و عواطف ملت ها را دگرگون کنند و امروز نیز به جنگ ترکیبی ارتقاء یافته است یعنی امروز دیگر دشمن به همه راه ها برای به زانو درآوردن ملت ایران اسلامی متوسل شده است.
  • در آشوب و فتنه های گذشته تحریک دانشجویان و فتنه سیاسی بود تا اقشار مختلف مردم را برعلیه نظام بشورانند که البته دشمن در این فتنه ها نیز با شکست مواجه شدند و به سراغ تحریم های فلج کننده اقتصادی گام برداشتند.
  • دشمن با روی کار آمدن دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی در تحریم اقتصادی با شکست روبه رو شده است،  مذاکرات برجام نیز نتوانست ملت ایران را به زانو در بیاورد و نقشه جمهوری اسلامی خنثی و عبور از تحریم ها بود که به همت سربازان انقلابی نظام با موفقیت این راه را پشت سر گذاشته ایم به گونه ای که امروز فروش نفت ایران حتی نسبت به گذشته هم بیشتر شده است.
  • فضای مجازی رها شده برای دشمنان نظام تبدیل به سنگر جبهه نرم گشته که به کمک سربازان تسخیر شده هر لحظه بر علیه نظام فعالیت و نقشه جدیدی را طراحی می کنند.
  • اینترنت ملی، تقویت شبکه ملی اطلاعات و حاکمیت در فضای مجازی از ضروریات کشور است که متاسفانه برخی به دلایل مختلف با آن مخالفت کردند و فضای مجازی را مبدل به قتلگاه جوانان کردند.
  • فتنه فضای مجازی فتنه ای پیچیده و ابزار جنگ ترکیبی است که متاسفانه قوای سه گانه با وجود تذکرات و درخواست های پی در پی اما اقدام عملی صورت نگرفت.
  • این فتنه بر ضد وحدت، حجاب، استقلال و تمامیت ارضی ملت ایران و ضد اقتدار و امنیت ملی ملت ایران بود اما سرباز پیاده دشمنان اسلام برخی جوانان و نوجوانان احساساتی بودند که تحت تاثیر القائات دشمن واقع شدند و هیچ تحلیلی از اوضاع و شرایط ندارند.
  • داستان مهسا امینی بهانه است و دشمنان این نظام به دنبال براندازی حکومت و انقلاب اسلامی ایران هستند و هر روز یک مسئله ای را برای از بین بردن اقتدار و امنیت مردم بهانه می کنند.
  • برخی از خواص بی بصیرت با عجله همسو با دشمنان به بهانه درگذشت خانم امینی پیام دادند و هنوز از خواصی که با شتاب موضع نسنجیده گرفتند توقع جبران می رود.
  • در جهاد سایبری باید فعال و توانمند شد تا بتوانیم شبکه ملی اطلاعات را هر چه سریعتر راه بیندازیم و این یک واجب شرعی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2022-10-14 10:50

افزودن دیدگاه جدید