کد مطلب: 

273089

سلطانی: شکوفایی شرکت مخابرات ایران موجب ارتقای اقتصاد دیجیتال در کشور است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: اگر شرکت مخابرات ایران شکوفا شود باعث ارتقاء اقتصاد کشور می‌شود، بنابراین امیدواریم دولت با نگاه مثبت، یاری‌گر همه ی ما در رشد و ارتقاء شرکت مخابرات که به واقع ستون اصلی ارتباطات کشور است، باشد.
 مجید سلطانی

به گزارش سیتنا، مهندس مجید سلطانی در جمع مدیران مخابرات منطقه سیستان و بلوچستان افزود: شرکت های مادر مخابراتی در تمام دنیا قدمت و اهمیت زیادی دارند و سرمایه گذاری زیادی برای توسعه این شرکت ها انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در جمع مدیران مخابرات منطقه سیستان و بلوچستان گفت: شرکت مخابرات ایران ، تنها شرکتی است که در ارائه خدمات خود ، گزینشی عمل نکرده و د ر تمام پهنه جغرافیای کشور خدمت رسانی می کند.

وی اظهار داشت : در کشور ما برخلاف این روند، در دولت های گذشته بابت سیاست های مختلف اعم از حق السهم و اخذ پروانه ،درآمد قابل توجهی از شرکت مخابرات به سمت دولت سرازیر شده است. با این حال شرکت مخابرات ایران علی رغم این مسائل، هیچ گاه توسعه را متوقف نساخته و با توجه به مقرون به صرفه نبودن سرمایه گذاری ها، تا حد امکان در دورترین نقاط کشور نیز سعی در برقراری ارتباط به عنوان زیرساخت حیاتی و امنیتی توسعه کشور داشته است.

سلطانی افزود: به لطف خدا و تلاش همکاران مالی شرکت مخابرات ایران توانستیم مقداری از بدهی شرکت مخابرات را تسویه کنیم اکنون دغدغه ما پرداخت بدهی به بیمه است که آن هم در اولویت امور مالی قرار گرفته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-10-10 15:22

دیدگاه‌ها

تصویر Anonymous
گفتند یکی امده نه دیوان میشناسد نه کمسیون اصل 90 ... یک شکارچی روباه روزی به شکار میرفت درراه به یکی برخورد گفت کجا میروید گفت شکار روبه در دستاش بیل وکلنگ وسگ شکاری تازی ومقدار علف خشک گفت اینها به چه درد میخورد گفت اگر فرار کرد سگ را میفرستم اگر به سوراخ رفت میکنم بابیل اگر باز نیامد اتش درست میکنم و با دود خفه میکنم مرد گفت کار روباه ماند فقط به خدا ما نه روباهیم نه شکارچی ما حق بیمه عمر و رفاهیات و بیمه تکمیلی طلب داریم ...
ارسال شده توسط Anonymous در 27 دى 01 - 23:22
تصویر Anonymous
نامید کردین ما را عمل دیکس میدانید چقدر میشود عمل چشم چطور ما هر روز ارزو میکنیم روز 22 بهمن بیاید روز خاطره ای است روز زن روز ولادت بیاید 9 دی بیاید روز قدس روز جمعه مرد مومن همه اینها را از ما گرفتین گناه ما رزمنده ایم ایثار گریم بسیجی هستیم و باز هستیم
ارسال شده توسط Anonymous در 27 دى 01 - 23:12
تصویر Anonymous
اگر شکوفا شود
ارسال شده توسط Anonymous در 27 دى 01 - 23:05
تصویر Anonymous
سلطانی اگر این فروش املاک چند سال طول بکشد معوقه ما پا در هوا میماند در خانه ما رونق اگر نیست صفا هست انجا که صفا هست نور خدا هست تا کی صبر کنیم ما بازنشسته یک عمر هر چه داشتیم به پایه بیمه عمر و تکمیلی گذاشتیم انچه کاشتیم همه را کندی وامید ما را از ما گرفتین شرکت مخابرات مثل شرکت نفت بود در دوران پیری چرا به ما ظلم
ارسال شده توسط Anonymous در 27 دى 01 - 23:04

افزودن دیدگاه جدید