کد مطلب: 

272396
ارائه 42 خدمت برخط سازمان تامین اجتماعی با اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: یکی از دستگاه هایی که خیلی زودتر از مهلت قانونی، به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد، سازمان تامین اجتماعی بود که با اتصال و اشتراک بانک های اطلاعاتی خود در پنجره ملی، تا الان موفق به ارایه 42 خدمت برخط به میلیون ها بیمه گزار شده است.
عیسی زارع پور

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور در پست اینستاگرامی آورده است:

همانطور که وعده کرده بودم از این به بعد دستگاه‌هایی که به «پنجره ملّی خدمات دولت هوشمند» متصل شده اند را معرفی خواهم کرد تا هموطنان عزیز با آنها آشنا شوند و در صورت نیاز از خدمات برخط آنها استفاده کنند.

یکی از دستگاه هایی که خیلی زودتر از مهلت قانونی، به پنجره ملّی خدمات دولت هوشمند متصل شد، سازمان تامین اجتماعی بود. این سازمان با اتصال و اشتراک بانک های اطلاعاتی خود در پنجره ملّی، تا الان موفق به ارایه 42 خدمت برخط به میلیون ها بیمه گزار شده که در گذشته مجبور بودند با صرف وقت، هزینه و انرژی قابل توجهی خود را برای دریافت خدمات مورد نیاز به مراکز تامین اجتماعی برسانند.

امروز میلیون ها هموطن برای خدماتی چون، دریافت سابقه خدمات بیمه، محاسبه مبلغ مستمری بازنشستگان، بیمه کارگران ساختمانی، خدمات سلامت، پرونده الکترونیک، دریافت تاییدیه از مراجع پزشکی، درخواست کمیسیون پزشکی، درخواست هدیه ازدواج و نسخه الکترونیکی دیگر نیاز به مراجعه حضوری به مراکز تامین اجتماعی در شهر و روستا را ندارند و در هر ساعت از شبانه روز و در زمان بسیار کوتاهی و بصورت کاملا رایگان این خدمات را می توانند دریافت کنند.

عیسی زارع پور

انتهای پیام
 

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-09-15 09:32

افزودن دیدگاه جدید