کد مطلب: 

272012

گزارش تصویری سیتنا؛ حضور وزیر ارتباطات در رویداد «همگام با اربعین، همراه با فناوری»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه تنی چند از معاونان و مدیران ارشد وزارت متبوعش، با حضور در رویداد «همگام با اربعین، همراه با فناوری»، از توانمندی های شرکت‌های دانش بنیان در جهت تسهیل سفر اربعین برای زوار، بازدید و در ادامه طی نشستی با این شرکت‌ها به گفت‌وگو نشست.
گزارش تصویری سیتنا؛ حضور وزیر ارتباطات در رویداد «همگام با اربعین، همراه با فناوری»

به گزارش خبرنگار سیتنا، رویداد «همگام با اربعین، همراه با فناوری» با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و به منظور  عرضه‌ی توانمندی های شرکت‌های دانش بنیان در جهت تسهیل سفر معنوی اربعین برگزار شده است.

این رویداد که به همت سازمان فناوری اطلاعات ایران، امروز شنبه 12 شهریور 1401 برپا شده است، در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات میزبان شرکت‌های دانش بنیان پیرامون سرفصل عرضه‌ی توانمندی‌ها در حوزه‌ی تسهیل سفر معنوی اربعین می‌باشد و نمایشگاه جنبی از توانمندی‌های این شرکت‌ها برپا شده است.

یکی از مهم‌ترین نیازهای کاربران در سفر اربعین امکانات ارتباطی تماس با ایران و سایر نقاط جهان است. در همین راستا وزارت ارتباطات به همراهی دانش‌بنیان‌ها به دنبال تسهیل این سفر معنوی برای همه زائران است.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر امروز شنبه با حضور در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌ی تسهیل سفر اربعین برای زوار بازدید کرد و در ادامه طی نشستی با این شرکت‌ها به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

عکاس: حسین شهلایی

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2022-09-03 15:48

افزودن دیدگاه جدید