کد مطلب: 

271955

اعلام فرصت پایانی به شرکت‌های توانمند داخلی در حوزه‌ی اینترنت اشیاء جهت تکمیل و ارسال جدول خوداظهاری

دبیرخانه کنفرانس ظرفیت، در اطلاعیه شماره دو کنفرانس ظرفیت اینترنت اشیاء به منظور شناسایی دقیق تر ظرفیت‌های شرکت‌های توانمند داخلی (زنجیره تامین داخلی) در بخش اینترنت اشیاء، از شرکت های توانمند داخلی در این حوزه درخواست کرد تا نسبت به تکمیل جدول توانمندی ها جهت حضور در بخش نمایشگاهی کنفرانس، اقدام نمایند.
اینترنت اشیاء

به گزارش سیتنا، فرامرز رستگار، دبیر اجرایی کنفرانس ظرفیت در اطلاعیه شماره دو کنفرانس ظرفیت اینترنت اشیاء، اعلام کرد:

«نظر به مصوبه جلسه ۵۳ شورای عالی فضای مجازی، مبنی بر اینکه «زیست بوم اینترنت اشیاء صرفا بر بستر شبکه ملی اطلاعات با حضور بازیگران غیر دولتی باید محقق شود»، لذا این کنفرانس ظرفیت با مشارکت تشکل ها و شرکت‌های توانمند غیر دولتی مرتبط و حضور معنادار دستگاه های دولتی که در تقسیم کار توسعه اینترنت اشیاء در شبکه ملی اطلاعات دارای تکالیف قانونی می باشند، از طریق پنل‌های تخصصی، سخنرانی های کلیدی و نمایشگاه توانمندی‌ها برگزار خواهد شد.

در مرحله اول برای شناسایی دقیق تر ظرفیت شرکت‌های توانمند داخلی (زنجیره تامین داخلی) در بخش اینترنت اشیاء جهت حضور در بخش نمایشگاهی کنفرانس، جدول خود اظهاری طبق فایل پیوست تنظیم گردیده است.

از شرکت‌های محترم توانمند این حوزه درخواست می شود نسبت به تکمیل فایل شامل سه جدول (پیوست) و ارسال آن حداکثر تا روز یکشنبه ۲۰ شهریور از طریق واتس اپ شماره 09201800290 با توجه به نکات زیر اقدام نمایند.

۱- نام شرکت یا موسسه در ستون مربوطه قید شود.
۲- برای توانمندی‌های موجود، در ستون مربوطه علامت تیک زده شود.
۳- برای هر یک از توانمندی‌های اظهار شده، اسناد اثباتی لازم جهت ارائه به تیم ارزیاب وجود داشته باشد.
۴- چنانچه قابلیت های دیگری مرتبط با اینترنت اشیاء وجود دارد ولی در جدول قید نشده، لطفا با رنگ قرمز به انتهای جدول اضافه و سپس علامت تیک زده شود.

تاریخ دقیق و محل برگزاری کنفرانس ظرفیت که حدود اواخر مهرماه سال ۱۴۰۱ خواهد بود، متعاقبا اعلام خواهد گردید».

پیوستاندازه
فایل توانمندی داخلی22.14 کیلوبایت

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.2 (5 رای)
سیتنا 3
2022-09-01 11:54

افزودن دیدگاه جدید