کد مطلب: 

271267

اتصال تمامی کارتخوان‌ها و درگاه‌های پرداخت اینترنتی به پرونده مالیاتی

معاون فناروی های نوین بانک مرکزی، گفت: اتصال کارتخوان ها و درگاه های پرداخت اینترنتی پس از دو سال همکاری بسیار خوب شبکه پرداخت، مردم محترم، سازمان امور مالیاتی و همکاران بانک مرکزی میسر شده است.
مهران محرمیان

به گزارش سیتنا، مهران محرمیان گفت: در حال حاضر هشت میلیون ابزار پرداخت در کشور فعال است که همگی به پرونده مالیاتی متصل هستند و سازمان امور مالیاتی اقدامات لازم را برای رسیدگی به این پرونده ها انجام خواهد داد.

معاون فناروی های نوین بانک مرکزی افزود:‌ اتصال ابزارهای پرداخت به پرونده‌های مالیاتی از دو طریق انجام شد؛ تعدادی از ابزارهای پرداخت با هدایت صاحبان این  ابزارها در سایت سازمان امور مالیاتی به پرونده مالیاتی متصل شدند و تعدادی هم که این اتصال از سوی صاحبان انها انجام نشد عملیات قطع و غیر فعال شدن این ابزارها از شبکه پرداخت انجام شد.

در حال حاضر هشت میلیون ابزار پرداخت در کشور فعال است که همگی به پرونده مالیاتی متصل هستند.

محرمیان، گفت: اتصال کارتخوان ها و درگاه های پرداخت اینترنتی پس از دو سال همکاری بسیار خوب شبکه پرداخت، مردم محترم، سازمان امور مالیاتی و همکاران بانک مرکزی میسر شده است.

وی خاطرنشان کرد: اتصال تعداد محدودی از ابزارهای پرداخت به شبکه پرونده های مالیاتی  باقی مانده است که این ابزارها مربوط به مشاغل حساس مانند بیمارستان یا امثال انها  هستند که در این زمینه  نیز با سازمان امور مالیاتی برای تعیین تکلیف آنها مکاتبه شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-08-11 09:44

افزودن دیدگاه جدید