کد مطلب: 

271044

ضرورت تامین امنیت کاربران و حفاظت از داده‌ها و کسب‌وکارهای آنان در فضای مجازی (+فیلم)

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: وزارت ارتباطات با همکاری سایر نهادهای ذیربط برای تضمین امنیت شبکه ملی اطلاعات و افزایش تاب آوری و پایداری آن برنامه های متعددی را تدارک دیده است تا بستری پرسرعت، امن و پایدار را برای فعالیت‌های عموم هموطنان در فضای مجازی فراهم نماید.
عیسی زارع پور

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور در پستی اینستاگرامی نوشت:

روز پنج شنبه هفته گذشته از نمایشگاهی که بخشی از توانمندی های کشور در حوزه امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نمایش گذاشته شده بود شرکت کردم. از دیدن پیشرفت‌های صورت گرفته چه در حوزه سخت افزار و چه در حوزه نرم افزار و خدمات مرتبط در این حوزه خوشحال شدم.

امروزه زندگی مردم بیش از هر زمانی وابسته به خدمات ارائه شده بر بستر فضای مجازی شده است و به همین دلیل تامین امنیت کاربران و حفاظت از داده ها و کسب و کارهای آنان در فضای مجازی به یک ضرورت انکار ناپذیر تبدیل شده است.

در این راستا وزارت ارتباطات با همکاری سایر نهادهای ذیربط برای تضمین امنیت شبکه ملی اطلاعات و افزایش تاب آوری و پایداری آن برنامه های متعددی را تدارک دیده است تا بستری پرسرعت، امن و پایدار را برای فعالیت‌های عموم هموطنان در فضای مجازی فراهم نماید.

در این کنفرانس دو روزه مشکلات فعالین حوزه امنیت فناوری ارتباطات و اطلاعات مورد بررسی قرار گرفت و برای آنها راهکارهای مختلفی پیشنهاد شد که همکارانم در بخشهای مختلف وزارتخانه آنها را تا حصول نتیجه دنبال خواهند کرد.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-08-03 10:29

افزودن دیدگاه جدید