کد مطلب: 

271017

وزارت ارتباطات: شرکت مخابرات پاسخگوی مشترکین و خسارات وارده به آنها در آتش سوزی حوضچه باشد

در پی آتش سوزی روز گذشته (دوشنبه) در حوضچه مخابراتی تهران، وزیر ارتباطات با ابلاغ به سازمان تنظیم مقررات تاکید کرد که شرکت مخابرات باید خسارت های وارده به مشترکین را جبران کند.
وزارت ارتباطات: شرکت مخابرات پاسخگوی مشترکین و خسارات وارده به آنها در آتش سوزی حوضچه باشد

به گزارش سیتنا، سایت وزارت ارتباطات اعلام کرد: روز گذشته (دوشنبه) در اثر آتش سوزی در یکی از حوضچه‌های مخابراتی شرکت مخابرات ایران که علت آن در دست بررسی است، ارتباطات مشترکین این شرکت و بخشی از مشترکین شرکت ایرانسل دچار اختلال شد.

بر همین اساس شب گذشته در جلسه‌ای با حضور وزیر ارتباطات ابعاد این مساله بررسی شد. بر اساس گزارش های ارائه شده در جلسه، متاسفانه در طراحی و اجرای این حوضچه اصول حرفه‌ای، امنیتی و پدافند غیر عامل توسط شرکت مخابرات رعایت نشده بود.

در این راستا مسئول پدافند غیرعامل وزارتخانه مامور شد که وضعیت تمامی حوضچه ها و مراکز مخابراتی را از جهت رعایت اصول امنیتی و پدافند غیر عامل بررسی کرده و مشکلات احتمالی را جهت اقدامات اصلاحی به شرکت مخابرات ابلاغ کند.

در ضمن به سازمان تنظیم مقررات ابلاغ شد که با استفاده از ظرفیت کمیسیون تنظیم مقررات، تصمیمات لازم در خصوص پاسخگویی شرکت مخابرات و نیز جبران خسارات وارده به مشترکین از سوی این شرکت اتخاذ شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2022-08-02 17:48

افزودن دیدگاه جدید