کد مطلب: 

270620

فراخوان سازمان نصر کشور؛ دریافت پیشنهادها برای برگزاری موثر نمایشگاه الکامپ ۲۶

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با انتشار بیانه‌ای، از همه اعضای این سازمان در سراسر کشور درخواست کرد تا با هدف برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد بین‌المللی، نظرات و پیشنهادت خود را ارائه نمایند.
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور

به گزارش سیتنا، مشروح بیانیه سازمان نصر کشور به شرح زیر است:

اعضای محترم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای

با سلام

همان‌گونه که استحضار دارید، بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ)، پس از دو سال وقفه به دلیل شرایط کرونایی کشور، از ۱۹ تا ۲۲ آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک با نام و برند انحصاری الکامپ، پنج دوره متوالی در سال‌های ۹۴، ۹۵، ۹۶، ۹۷ و ۹۸، توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار شد و حاصل تلاش‌های سازمان نصر کشور در برگزاری الکامپ، رشد کیفی و کمی همه ساله نمایشگاه بود؛ به نحوی که الکامپ ۱۳۹۸ به عنوان رویدادی بی‌نظیر در خاورمیانه مورد استقبال کم‌‌سابقه مخاطبین داخلی و خارجی در بخش‌های دولتی و خصوصی قرار گرفت و براساس گزارش‌ها و خبرهای موجود، وزرای ICT کشورهای عراق، ارمنستان، جمهوری آذربایجان و قائم مقام وزیر قطر، ۷ نفر از وزرای دولت جمهوری اسلامی ایران، ۱۰۰ نفر از مقامات لشکری و کشوری و صنفی و ۱۰۰هزار نفر از متخصصان و فعالان صنعت فاوا، از این نمایشگاه بازدید کردند.

نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، پرمخاطب‌ترین و بزرگ‌ترین رویداد فناوری-تجاری کشور در عرصه طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران است. این نمایشگاه همچنین بزرگ‌ترین رویداد فناوری کشور و آوردگاهی سالانه است که ذی‌نفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال، با بررسی فرصت‌های بازار، محصولات و خدمات خود را ارائه کرده و دستاوردهای سالانه خود را در معرض دید و داوری عموم قرار می‌دهند تا با افزایش تقاضای بازار، اقتصاد دیجیتال کشور را توسعه و تعمیق بخشند.

حالا پس از دو سال کرونایی، بار دیگر فرصت برگزاری این رویداد بین‌المللی در کشور عزیزمان فراهم شده است و طبق پیگیری‌های سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و همراهی سازمان‌ها و نهادهای ملی متولی صنعت فاوا، الکامپ بیست و ششم، در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

بدون شک، رشد و توسعه فناوری اطلاعات، اقتصاد دانش‌بنیان و عمق بخشی به اقتصاد زیست بوم فناوری کشور جز با مشارکت فعال تمامی ذی‌نفعان اقتصاد دیجیتال در حوزه‌های مختلف الکترونیک، کامپیوتر (سخت‌افزار و نرم‌افزار) و حضور مقتدرانه بازیگران بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور محقق شدنی نیست.

در همین راستا و برای تحقق این مهم، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور بر آن شده است به منظور تشریک مساعی و هم‌افزایی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، از تمامی بازیگران و فعالان این حوزه دعوت به عمل آورد تا با ارائه نظرات و پیشنهادات خود، نصر کشور را در برگزاری این رویداد بین‌المللی همراهی نمایند.

راه‌های ارتباطی برای دریافت نظارت و پیشنهادات:

تلفن: ۸۸۴۱۸۴۶۰-۸۸۴۶۲۳۶۴-۸۸۴۶۴۵۴۷

فکس: ۲۶۳۰۵۷۰۷

ایمیل: info@irannsr.org

Telegram: @Sazmannsr

instagram.com/iran_nsr

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 3
2022-07-21 08:59

افزودن دیدگاه جدید